• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
روز قدس

طوفان الاحرار

راهپیمایی روز جهانی قدس

کد خبر: 90639 تاریخ انتشار: 1403/01/19 15:18:43
نمایش: 154
اخبار
رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از حضور پرسنل اين شرکت در راهپيمايي روز قدس (طوفان الاحرار ) خبر داد
تبدیل HTML به PDF
رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از حضور پرسنل اين شرکت در راهپيمايي روز قدس (طوفان الاحرار ) خبر داد
محمد کريمي گفت همگام با ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي، مسئولين و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت کردند.
کريمي افزود در اين راهپيمايي که با حضور اقشار مختلف مردم از پير و جوان، زن و مرد برگزار شد، شرکت کنندگان با شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل، انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيستي و استکبار جهاني اعلام کردند.
قابل ذکر است پس از راهپيمايي، مديرعامل و معاونين شرکت آب و فاضلاب در نماز عبادي سياسي جمعه شهرکرد حضور يافتند و در کنار مردم، نمازجمعه را اقامه کردند.
يادآوري مي گردد در حاشيه اين مراسم، ميز خدمت شرکت آب و فاضلاب با حضور مديرعامل، معاونين و کارشناسان آبفا برپا شد و به سؤالات و مسائل مردم در خصوص آب و فاضلاب رسيدگي شد.
حضور پرشور کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان در راهپيمايي روز قدس و نمازجمعه، نشان از تعهد و پايبندي آنها به آرمان هاي انقلاب اسلامي و حمايت از مردم مظلوم فلسطين دارد.
قابل ذکر است سردار جواني معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پس از راهپيمايي در مصلي امام خميني شهرکرد به ايراد سخن پرداختند
 روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت