• شنبه 8 اردیبهشت 1403
وبينار

نقش کليدي زنان

نقش کلیدی زنان در مدیریت مصرف

کد خبر: 80629 تاریخ انتشار: 1402/12/03 00:23:45
نمایش: 267
اخبار
وبينار تخصصي با موضوع "نقش پيشران زنان در حل مسئله ناترازي انرژي" با حضور سرکار خانم دکتر انسيه خزعلي، معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده
تبدیل HTML به PDF

وبينار تخصصي با موضوع "نقش پيشران زنان در حل مسئله ناترازي انرژي" با حضور سرکار خانم دکتر انسيه خزعلي، معاون محترم رئيس جمهور در امور زنان و خانواده، مديران عامل صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختياري، مديرکل امور اجتماعي، مديرکل امور بانوان، مشاورين بانوان و مديران روابط عمومي شرکتهاي آب و برق و استانداري برگزار شد.
در اين وبينار که به همت معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري و وزارت نيرو برگزار شد، به بررسي راهکارهاي افزايش نقش زنان در حل معضل ناترازي انرژي در کشور پرداخته شد.
خانم دکتر خزعلي در اين وبينار با تأکيد بر نقش کليدي زنان در مديريت مصرف انرژي، گفت: "زنان به عنوان نيمي از جمعيت کشور و با حضور فعال در خانواده و جامعه، مي‌توانند نقش مؤثري در ترويج فرهنگ صحيح مصرف و ارتقاي راندمان انرژي ايفا کنند."
ايشان با اشاره به سهم بالاي مصرف انرژي در بخش خانگي، خاطرنشان کرد: "آموزش و توانمندسازي زنان در زمينه مصرف بهينه انرژي، مي‌تواند به کاهش قابل توجه مصرف در اين بخش کمک کند."
معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده همچنين بر ضرورت حمايت از طرح‌هاي نوآورانه و فناورانه در حوزه انرژي‌هاي تجديدپذير و پاک، با محوريت زنان تأکيد کرد.
مهندس محمد کريمي، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري نيز در اين وبينار با ارائه گزارشي از وضعيت منابع آب و برق استان، به تشريح چالش‌هاي پيش روي صنعت آب و برق در استان پرداخت.
رييس شوراي انسجام بخشي صنعت آب و برق استان با اشاره به پديده خشکسالي و کاهش نزولات آسماني، خواستار مشارکت زنان در مديريت مصرف آب و برق شد.
در ادامه اين وبينار، پانلي تخصصي با حضور کارشناسان و فعالان حوزه زنان و صنعت آب و برق برگزار شد. در اين پنل، به موضوعاتي نظير راهکارهاي افزايش آگاهي زنان در زمينه مصرف بهينه انرژي، نقش زنان در توسعه انرژي‌هاي تجديدپذير، و حمايت از طرح‌هاي اشتغال‌زايي در حوزه انرژي با محوريت زنان، پرداخته شد.
برخي از مهم‌ترين مصوبات اين وبينار عبارتند از:
تدوين و اجراي برنامه‌هاي آموزشي و ترويجي در زمينه مصرف بهينه آب و برق با محوريت زنان
حمايت از طرح‌هاي نوآورانه و فناورانه در حوزه انرژي‌هاي تجديدپذير و پاک، با محوريت زنان
ايجاد فرصت‌هاي اشتغال‌زايي براي زنان در حوزه صنعت آب و برق
تشويق و تجليل از زنان فعال در زمينه مديريت مصرف انرژي
اين وبينار با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و اميد مي‌رود که بتواند گامي در جهت حل معضل ناترازي انرژي در کشور بردارد.

روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت