• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
آب

جشنواره

دانش آموزان فلاردی آب را صرف کردند

کد خبر: 80608 تاریخ انتشار: 1402/09/29 23:23:04
نمایش: 904
اخبار
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري گفت برگزاري جشنواره نخستين واژه آب در مدارس فلارد منجر به صرف کردن آب شد
تبدیل HTML به PDF
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري گفت برگزاري جشنواره نخستين واژه آب در مدارس فلارد منجر به صرف کردن آب شد
محمد کريمي افزود در حاشيه برگزاري برنامه نحستين واژه آب در مدارس ابتدايي شهرستان فلارد، گفت: اين برنامه در راستاي ترويج فرهنگ صرفه‌جويي و مديريت مصرف آب اجرا مي‌شود.

وي افزود: در اين برنامه ها کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان به دانش‌آموزان آموزش‌هاي لازم در زمينه اهميت آب، راه‌هاي صرفه‌جويي در مصرف آب و روش‌هاي مديريت مصرف آب ارائه مي‌دهند.

نامبرده با بيان اينکه آب يک نعمت ارزشمند است که بايد از آن به درستي استفاده کنيم، گفت: دانش‌آموزان آينده‌سازان کشور هستند و آموزش‌هاي صحيح در زمينه آب و منابع آب به آنها کمک مي‌کند تا در بزرگسالي به عنوان شهرونداني آگاه و مسئول در زمينه هاي جلوگيري از هدر رفت آب وارد عمل شوند

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه پانزدهمين جشنواره نحستين واژه آب در مدارس ابتدايي شهرستان فلارد با استقبال خوبي از سوي دانش‌آموزان و معلمان روبرو شده است ضمن تشکر از معلمان گفت: اين برنامه در ساير شهرستان‌هاي استان نيز اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است در اين برنامه، دانش‌آموزان با مفاهيم اوليه آب، اهميت آب، راه‌هاي صرفه‌جويي در مصرف آب و روش‌هاي مصرف بهينه آب  آشنا مي شوند و همچنين، دانش‌آموزان با انجام بازي‌هاي آموزشي و سرگرم‌کننده، مطالب آموزشي با موضوع آب را به شکلي جذاب و ماندگار فرا گرفتند.

گفتني است، جشنواره نحستين واژه آب با تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري در مدارس ابتدايي استان در حال اجرا است
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت