• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
خدمتگذاري

خدمتگذاري تعطيل نمي شود

خدمتگذاری حتی در روزهای تعطیل

کد خبر: 70599 تاریخ انتشار: 1402/08/26 11:03:13
نمایش: 849
اخبار
ميز خدمت رياست جمهوري روز جمعه هم در شهرکرد پاسخگوي درخواستهاي مردمي در همه زمينه ها است
تبدیل HTML به PDF

به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نماينده تام الاختيار شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور گفت: ميز خدمت رياست جمهوري روز جمعه هم در شهرکرد پاسخگوي درخواستهاي مردمي در همه زمينه ها است
مدير کل بازرسي شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور افزود درخواست هاي مردمي حوزه آب و فاضلاب در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري در كمترين زمان ممكن به نتيجه مي رسد
محمد رسولي امين نماينده تام الاختيار شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در شهرکرد گفت: همه همکاران ما در مجموعه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور و آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري پيگير خواسته هاي به حق مردم تا حصول نتيجه رضايت بخش هستند.
وي با اشاره به برگزاري ميز خدمت مردمي که به مدت ۳ روز در مدرسه بهار آزادي شهرکرد واقع در بلوار شريعتي داير شده گفت: درخواست هاي مردمي ثبت شده و در کمترين زمان ممکن بررسي و نتيجه به مراجعين اعلام مي شود.
وي با تاکيد بر اينکه تمام تلاش دولت، وزارت نيرو و شرکت مهندسي آبفا کشور حل مشکلات مردم است، گفت: در اين سفرها و با برگزاري ميز ارتباط مردمي، عرصه مناسبي براي ارتباط مستقيم و رو در روي مردم و مسئولان فراهم شده است. 
رسولي امين افزود: اين موضوع موجب ارتباط نزديک مردم و دولت مي شود و گام بلندي در راستاي هدف اصلي دولت که همان مردمي سازي است به شمار مي رود.
نماينده تام الاختيار مدير عامل شرکت مهندسي آبفا کشور در بخش ديگري از صحبتهاي خود تأکيد کرد: با بهره برداري از  ۲۷ همت ( بيس و هفت هزار ميليارد تومان) پروژه آبرساني و برق رساني در سفر دوم رياست محترم جمهوري به چهارمحال و بختياري ، شاهد ارتقا بيش از پيش شاخص هاي آب و فاضلاب و برق در استان خواهيم بود.
 
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت