• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
اگر چه سقا نيست

اعزام تانکرهاي آبرساني به مرزهاي کشور

به رسم سقایی

کد خبر: 60557 تاریخ انتشار: 1402/06/15 23:10:55
نمایش: 883
اخبار
توسط شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري انجام مي شود؛ آبرساني سيار به موکب هاي خدمت رسان زائرين اربعين حسيني
تبدیل HTML به PDF اگر چه سقا نيست
به رسم سقايي
گردي از چهره زائر حسيني بزدائيم
يا آبي به گلوي عاشق حسيني برسانيم

اعزام تانکرهاي آبرساني به مرزهاي کشور

توسط شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري انجام مي شود؛
آبرساني سيار به موکب هاي خدمت رسان زائرين اربعين حسيني 
روزانه آب شرب مورد نياز موکب هاي اربعين حسيني مستقر در مرزهاي کشور و استان توسط شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري تامين مي شود.
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري  با نزديک شدن به روزهاي اربعين حسيني و همزمان با شروع برنامه هاي ويژه اربعين اين شرکت با اعزام تانکرهاي سيار به مرزهاي چند گانه کشور، روزانه در تامين آب شرب مورد نياز زائران تلاش مي کند
بنا بر اين گزارش با تمهيدات لازم و در نظر گرفتن موارد بهداشتي توسط واحد سيار آبرساني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري آب مورد نياز تامين مي شود که اين آب جهت آشپزخانه ، شرب و ... مورد استفاده قرار مي گيرد.
لازم به ذکر است از تمام ظرفيت‌ها براي ارائه خدمات در ايام پاياني ماه صفر استفاده شده و آبرساني به ديگر موکب‌هاي متفرقه سطح استان نيز در اين ايام انجام مي شود.
شايان ذکر است به منظور آبرساني به زائران حسيني و جاماندگان اربعين علاوه بر آبرساني سيار روزانه در مسير تپه نورالشهداي شهرکرد آبرساني با چندين دستگاه تانکر آبرساني، توزيع آب معدني ،  راه اندازي دستگاه آب بسته بندي نيز در دستور کار است و همکاران شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري با استقرار در جاي جاي استان و کشور به خدمت رساني مشغول هستند به اميد اينکه بتوانند گردي از چهره زائر حسيني بزدايند يا آبي به گلوي عاشقان حسيني برسانند

روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت