• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403

کلنگ‌زني طرح فاضلاب سرآقاسيد

کد خبر: 50533 تاریخ انتشار: 1402/05/11 00:35:50
نمایش: 941
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شرکت از کلنگ‌زني طرح فاضلاب در روستاي سر آقا سيد خبر داد.
تبدیل HTML به PDF به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شرکت از کلنگ‌زني طرح فاضلاب در روستاي سر آقا سيد خبر داد.
محمد کريمي مدير عامل شرکت آبفا چهارمحال و بختياري گفت: اين طرح در جهت ارائه خدمت، بهتر و بيشتر به مردم  و افزايش بهداشت عمومي همچنين جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب اجرا مي شود.
  نماينده مردم شهرستان‌هاي کوهرنگ، فارسان، کيار و اردل در مجلس شوراي اسلامي که در اين مراسم حضور داشتند ضمن تشکر ويژه از تلاش هاي انجام شده در ارائه خدمات بيشتر به مردم شريف قدرداني نمودند.
قدرت اله حمزه طي سخناني از زحمات کارکنان شرکت آبفا در طول چند ماهه گذشته که براي رفع مشکلات آب و فاضلاب در  شهرستان کوهرنگ انجام داده اند تشکر کردند.
 مدير عامل شرکت آبفا در خصوص مشخصات اجرايي اين پروژه افزود: طول شبکه و خطوط انتقال طرح فاضلاب روستاي سر آقا سيد بالغ بر ۸ کيلو متر مي‌باشد و ظرفيت تصفيه‌خانه فاضلاب آن نيز با توجه به مطالعات انجام شده توسط مشاور ۴۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز است
وي اعتبار مورد نياز براي انجام اين طرح در روستاي هدف گردشگري شهرستان کوهرنگ را ۴۴ ميليارد تومان اعلام نمود
قابل ذکر است روستاي سر آقا سيد  با جمعيت طرح بالغ بر ۲۷۷۰ نفر در بخش مو گوئي شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.
يادآوري ميگردد آئين کلنگ‌زني طرح فاضلاب روستاي سر آقا سيد با حضور ديگر مسئولين استاني، شهرستاني و محلي برگزار گرديد
 روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت