• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
مانور

مانور مهار نشت گاز کلر

مانور مهار نشت گاز کلر و امداد و نجات

کد خبر: 50524 تاریخ انتشار: 1402/04/30 11:07:59
نمایش: 914
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شرکت از برگزاري مانور مهار نشت گاز کلر خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شرکت از برگزاري مانور مهار نشت گاز کلر خبر داد.
محمد کريمي گفت: در جهت آمادگي بيشتر و مرور وظايف سازماني در مواجه با نشت گاز کلر و همچنين امداد و نجات مصدومين گاز گرفتگي اين مانور برگزار شد.
مهندس کريمي با اعلام اين خبر افزود: در پي برگزاري مانورهاي متعدد ماهيانه برگزار شده در مباحث مختلف اين مانور در محل مجموعه مخازن ذخيره آب آشاميدني شهر بروجن برگزار گرديد.
نامبرده ضمن تشکر از حضور و همراهي ادارات حاضر در ميدان يادآوري کرد همکاري بين بخشي و تعامل خوب ادارات خدمات رسان مي تواند نتيجه اينگونه اقدامات را مثمر ثمر تر نمايد.
مدير عامل شرکت آبفا گفت: امور آب و فاضلاب شهرستان بروجن با هماهنگي و حضور اورژانس، آتش نشاني، هلال احمر و نيروي انتظامي شهرستان و همچنين پشتيباني دفتر مديريت بحران، پدافندغير عامل شرکت آبفا استان اين مانور را برگزار نمود.
قابل ذکر است مانور مهار نشت گاز کلر و امداد و نجات با ايجاد نشت گاز کلر فرضي و سير مراحل اطلاع رساني و اقدامات اوليه و متعاقب آن فراخواني تيمهاي پشتيباني در حضور بخشدار بخش مرکزي، رياست هلال احمر و سرپرست شبکه بهداشت شهرستان  بروجن و ديگر مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد.

روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت