• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
قرارگاه

تشکيل قرارگاه رصد و پايش آب

تشکیل قرارگاه

کد خبر: 50522 تاریخ انتشار: 1402/04/28 07:57:49
نمایش: 951
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شرکت از تشکيل قرارگاه رصد و پايش آب در آبفا چهارمحال و بختياري خبر داد
تبدیل HTML به PDF
   به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شرکت از تشکيل قرارگاه رصد و پايش آب در آبفا چهارمحال و بختياري خبر داد.
محمد کريمي با اعلام اين خبر افزود: مقرر گرديد قرارگاه رصد و پايش برنامه ريزي هاي لازم را جهت مديريت تامين، توزيع و مصرف آب در تابستان بنمايد.
مهندس کريمي نظارت و پيگيري رفع به موقع حوادث و در اسرع وقت را از جمله وظايف اين قرارگاه دانست.
نامبرده اجراي پروژه هاي اضطراري آبرساني و رصد وضعيت هم چنين اجرايي شدن پروژه هاي تامين تامين آب شرب در ايام تابستان و رفع موانع پروژه هاي آبرساني را از وظايف ديگر اين قرارگاه بيان نمود.
مديرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختياري براي انجام بهتر کار، نظارت و پيگيري امورات شهرستانها را با تشکيل کارگروه هايي به معاونين خود واگذار کرد.
وي گفت: نظارت و پيگيري کارهاي شهرستان شهرکرد توسط معاون بهره برداري و توسعه آب، شهرستانهاي فارسان و کوهرنگ توسط معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب، شهرستان بروجن توسط معاون خدمات مشترکين و در آمد، شهرستانهاي بن و سامان توسط معاون منابع انساني و تحقيقات، شهرستانهاي اردل و کيار توسط معاون برنامه ريزي، شهرستانهاي خانميرزا و فلارد توسط معاون مالي و پشتيباني، شهرستان لردگان  توسط قائم مقام و دفاتر حراست ، روابط عمومي و مرکز پايش کيفيت آب عضو کليه کارگروهها خواهند بود.
قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري در 43 شهر و 792 روستا خدمات آبرساني ارائه مي نمايد.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت