• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
دور همي

دور همي بانوان شرکت آب و فاضلاب

دور همی بانوان

کد خبر: 50521 تاریخ انتشار: 1402/04/27 09:21:17
نمایش: 940
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري دور همي بانوان شرکت آب و فاضلاب برگزار شد
تبدیل HTML به PDF      به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري دور همي بانوان شرکت آب و فاضلاب برگزار شد.
 بنا بر اين گزارش به همت امور بانوان و‌خانواده شرکت آبفا چهارمحال و بختياري نشست صميمي با مدير عامل محترم شرکت و مدير کل امور بانوان استانداري برگزار شد

در اين نشست که به مناسبت هفته عفاف و حجاب تشکيل گرديد، مهندس کريمي مديرعامل شرکت آب و فاضلاب ضمن تجليل از بانوان محجبه همکار و اهدا لوح تقدير و جوائزي ، با اشاره به نقش و جايگاه حجاب تصريح کرد: اهميت و جايگاه عفاف و حجاب در آموزه‌هاي ديني و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و منويات امام خميني و مقام معظم رهبري و فرهنگ و آداب و رسوم ملي ايراني جايگاه رفيعي دارد.

وي ادامه داد: عفاف و حجاب نماد ديني ارزشي و ملي فرهنگ ايراني و يک نماد انقلابي‌گري است، بنابراين دشمنان ارزش‌هاي الهي و ديني و انقلاب به لحاظ جايگاه بسيار مهم عفاف و حجاب سعي دارند به عناوين مختلف اين نماد را کمرنگ يا از بين ببرند.

مهندس کريمي يادآور شد: همه موظف هستند در خصوص گسترش و تعميق فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند.
 نامبرده افزود: بايد با بهره‌گيري از دانش و تجربه افراد موثر و تدوين اهداف راهبردي، اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي و طرح مطالبه‌گري اجراي قانون عفاف و حجاب محقق گردد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت