• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
رسانه ها بازوان آب و فاضلاب

رسانه ها بازوان آب و فاضلاب هستند

بازوان آب و فاضلاب

کد خبر: 50519 تاریخ انتشار: 1402/04/25 10:46:55
نمایش: 612
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شرکت گفت: رسانه ها بازوان شرکت آب و فاضلاب هستند.
تبدیل HTML به PDF      به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شرکت گفت: رسانه ها بازوان شرکت آب و فاضلاب هستند.
    محمد کريمي در جلسه هم انديشي با اصحاب رسانه که به صورت مشترک با شرکت آب منطقه ايي استان برگزار گرديد از رسانه ها به عنوان بازوان توانمند خود ياد کرد.
مهندس کريمي با تشکر از حضور و همراهي رسانه هاي مکتوب و مجازي در جهت فرهنگ سازي مصرف بهينه آب از عزم جدي مجموعه شرکت آبفا براي ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر خبر داد.
وي ضمن تشريح وضعيت فعلي آبرساني به شهرها و روستاهاي استان سوالات خبرنگاران حاضر در جلسه را نيز پاسخ گفت.
   مديرعامل شرکت آبفاي استان چهارمحال و بختياري ضمن دعوت از خبرنگاران، اصحاب رسانه و ارباب جرايد براي بازديد از پروژه هاي آبرساني گفت: اين شرکت در همه شهرستانهاي استان کارگاه فعال خدمت رساني در تامين آب آشاميدني دارد.
نامبرده با اشاره به شعار سال 1402 (( ايران، تغيير اقليم، مسئوليت پذيري )) از همراهي مردم شريف که در مصرف آب آشاميدني نهايت صرفه جويي را مي نمايند تقدير و تشکر نمود.
ياد آوري مي گردد مدير عامل شرکت آب منطقه ايي استان چهارمحال وبختياري نيز در ادامه اين جلسه با اشاره به سند جامع آب استان به سوالات حاضرين پاسخ گفت.
                                                         روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت