• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
برگزاري جشنواره

برگزاري اولين جشنواره «آب و رسانه»

کد خبر: 50513 تاریخ انتشار: 1402/04/17 15:20:52
نمایش: 573
اخبار
اولين جشنواره «آب و رسانه» با عنوان « شتاب در تغيير براي حل بحران آب » برگزار مي شود
تبدیل HTML به PDF اولين جشنواره «آب و رسانه» با عنوان « شتاب در تغيير براي حل بحران آب » با هدف توسعه ارتباط با رسانه ها و اطلاع رساني در حوزه آب کشور و نيز جلب مشارکت رسانه ها براي توليد محتواي اثرگذار در موضوعات حساس و اولويت دار بخش آب و آبفا برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري؛ اولين جشنواره «آب و رسانه» با محور مصارف کلان آب، براي توليد محتوا انتخاب شده و آثار ارسالي بايد با موضوعاتي شامل وضعيت برداشت آب از منابع زيرزميني و ضرورت تغيير در آن، تغيير اقليم و ضرورت سازگاري با کم آبي و ارتقاي بهره وري، اصلاح الگوي مصرف آب در بخش شرب و کشاورزي با اتکا به شيوه هاي بهره ورانه اقتصاد، معيشت و تغيير در روند مصرف آب در بخش کشاورزي رويکردهاي حکمراني آب در کشور و مسيرهاي تغيير براي بهبود حکمراني خواهد بود.
عناويني شامل جايگزيني آبهاي نامتعارف در بخش شرب و کشاورزي و جايگزيني آن با منابع ارزشمند سطحي و زيرزميني، تجربيات حکمراني آب در ديگر کشورها و راهکاري برون رفت از چالشهاي موجود، تامين آب شرب و چالشهاي آن براي آبرساني به کلانشهرها و روستاهاي کشور و آب در برنامه هاي توسعه کشور و جايگاه آن در برنامه هفتم توسعه، اقتصاد پساب و جايگزيني آن در بخش صنعت و کشاورزي صنعتي از ديگر موضعات قابل پردازش در نظر گرفته شد.
گفتني است آثار ارسالي به اين جشنواره در زمينه تيتر، گزارش خبري، مصاحبه و گفتگوي تفصيلي، يادداشت و سرمقاله، عکس و گزارش تصويري، طنز و کاريکاتور، گزارش ويدئويي و صوتي (راديو و تلويزيون)، محصولات چندرسانه اي(اينفوگرافيک، موشن گرافيک و فتوکليپ)داوري مي شود.
علاقمندان آثار خود را که از ۲۷ خرداد تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ در روزنامه ها، خبرگزاريها يا سايتهاي خبري معتبر کشور منتشر شده و يا از طريق صدا و سيماي جمهوري اسلامي پخش شده به آدرس زير ارسال کنند. https://event.nww.ir 
بر اين اساس مهلت ارسال آثار به هيئت داوران تا ۱۵ مهرماه خواهد بود و داوري همچنبن انتخاب آثار برگزيده تا ۳۰ مهرماه و برگزاري اختتاميه جشنواره هم اوايل آبان ماه سالجاري است.
 
                                                                روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت