• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403

حضور مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در مرکز سامد

کد خبر: 50468 تاریخ انتشار: 1401/09/07 18:19:51
نمایش: 869
اخبار
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري روز سه شنبه 24 آبانماه 1401 از ساعت 9 الي 11 با حضور در سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت، به صورت برخط مشکلات و مسائل مردم شريف استان در شهرها و روستاها در زمينه آب آشاميدني و فاضلاب، پاسخ لازم را ارائه نمود. و براي تسريع در رفع مشکلات آنها قول مساعد دارد
تبدیل HTML به PDF مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري روز سه شنبه 24 آبانماه 1401 از ساعت 9 الي 11 با حضور در سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت، به صورت برخط مشکلات و مسائل مردم شريف استان در شهرها و روستاها در زمينه آب آشاميدني،پاسخ لازم را ارائه نمود. و براي تسريع در رفع مشکلات آنها قول مساعد دارد.
دکتر محمدي با حضور در مرکز سامد استانداري چهارمحال و بختياري به صورت تلفني پاسخگوي مسائل، مشکلات و پيشنهادهاي شهروندان در حوزه آب و فاضلاب استان شد و دستورات لازم براي رسيدگي به آن ها را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومي شرکت آبفا استان، وي گفت: سامانه ارتباطي مردم و دولت (سامد) بهترين وسيله ارتباطي بي ‌واسطه مردم و دولت براي بيان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پيشنهادات مردمي است و اين فرصت را براي مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس‌تري آگاه شوند و براي رفع آن تدابير بهتري را اتخاذ کنند.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ضمن قدرداني از مديران و کارشناسان دفتر بازرسي و مرکز ارتباطات مردمي با دولت (سامد) استان، پاسخگويي به مردم استان و حل و فصل و رسيدگي به مشکلات آنان را جزو وظايف قانوني، شرعي و اخلاقي مديران دستگاه ها دانست.
گفتني است سامد، با هدف تسهيل دسترسي هاي مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقاي سطح پاسخگويي مسئولان، افزايش رضايتمندي عمومي، افزايش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتي و سرعت در پاسخگويي، راه اندازي شده است.
لازم به ذکر است تمامي آحاد مردم در تمام نقاط استان مي‌توانند از طريق تماس با شماره ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان سامد مطرح و پيگيري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت