• جمعه 10 فروردین 1403

تبادل تفاهم نامه همکاري مشترک

کد خبر: 30456 تاریخ انتشار: 1401/04/22 13:48:24
نمایش: 707
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري تفاهم نامه همکاري مشترک بين شرکت آبفاي استان و پارک علم و فناوري امضا شد.
تبدیل HTML به PDF
      بنا بر اين گزارش به منظور عملياتي نمودن شعار سال (( توليد ، دانش بنيان ، اشتغال آفرين )) و حمايت از شرکتهاي دانش بنيان ، تفاهم نامه همکاري ميان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ، شرکت گاز و شرکت برق با پارک علم و فناوري استان به امضاي مسئولين رسيد.

     قابل ذکر است اين تفاهم نامه ها به منظور استفاده مطلوب از ظرفيت ها و توانايي هاي موجود در شرکتهاي دانش بنيان ، در جلسه اي با حضور معاون محترم  امور اقتصادي استاندار ، مديران عامل شرکتهاي آب و فاضلاب ، گاز ، برق ، رئيس پارک علم و فناوري استان و مسئولين و نمايندگان شرکتهاي دانش بنيان برگزار گرديد.
   مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري هدف اصلي تبادل اين تفاهم نامه را بهره گيري مطلوب از توانمندي ها ، تجارب و ظرفيت هاي بيشتر شرکتهاي دانش بنيان استان عنوان کرد.
   احمد رضا محمدي گفت: بهره گيري از شرکتهاي دانش بنيان مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در استان علاوه بر حمايت از اين شرکتها منافع کوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت بسياري را براي اين شرکت به همراه دارد.
   دکترمحمدي اظهار اميدواري کرد با اجراي صحيح اين تفاهم نامه و انسجام بيشتر شرکتهاي دانش بنيان با شرکت آب و فاضلاب و ديگر شرکت هاي استان شاهد موفقيت هاي روزافزون در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شريف استان باشيم.
          روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستايي استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت