• شنبه 1 اردیبهشت 1403

​انتصاب در آب و فاضلاب بخش باباحيدر

کد خبر: 30453 تاریخ انتشار: 1401/04/07
نمایش: 759
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي جلسه ايي رئيس اداره آب و فاضلاب بخش باباحيدر معرفي و منصوب شد.
تبدیل HTML به PDF
   بنابر اين گزارش با حضور بخشدار باباحيدر، معاون منابع انساني و تحقيقات ، مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان و تني چند از مسئولين محلي مدير جديد اين شهر معرفي گرديد.

   در اين جلسه بخشدار بخش باباحيدر ضمن تشکر از زحمات و تلاشهاي آقاي کاظمي گفت: براي مدير جديد که اين مسئوليت را پذيرفته اند آرزوي موفقيت روز افزون داريم و اميدواريم با تمهيداتي که مي انديشند بتوانيم مشکلات موجود در امر آبرساني به مردم شريف را به طور کامل برطرف نمايند.
   معاون منابع انساني و تحقيقات آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري آقاي مهندس قاسمي هم ضمن آرزوي توفيق و سلامتي براي مسئولين دلسوز خواستار تلاش بيشتر در جهت ارائه خدمت به مردم شريف و پيگيري استيفاي حقوق مشخص شده شرکت آبفا در قانون شدند.
    روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز با اشاره به خدمات اين شرکت در حوزه شهرها و روستاها با آرزوي موفقيت براي مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي اظهار اميدواري نمود با همکاري همه جانبه و بين دستگاهي بتوانيم به مردم شريف اين بخش بيش از پيش خدمات رساني کنيم.
   قابل ذکر است در اين جلسه از خدمات آقاي تيمور کاظمي تقدير شد و طي حکمي آقاي مهندس مجيد لهرابيان به عنوان رئيس اداره آب و فاضلاب بخش سامان منصوب شد.
ياد آوري ميگردد اين جلسه در بخشداري بخش باباحيدر برگزار گرديد و معرفي مدير جديد در حضور آقاي مرتضوي بخشدار ، مدير امور آب و فاضلاب شهرستان فارسان آقاي اله بخشي ، و ديگر مسئولين محلي انجام شد و سپس مسائل و مشکلات آب و فاضلاب بخش باباحيدر نيز مورد بررسي قرار گرفت.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت