تبدیل HTML به PDF
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مدير عامل اين شرکت از مثبت بودن بيش از ۹۹ درصدي پاسخ استعلامات از شرکت آب و فاضلاب خبر داد
محمد کريمي گفت شرکت آبفا همزمان با شروع فعاليت پنجره واحد مديريت زمين که همان سامانه برنامه کاربردي تبادل استعلامات بين دستگاهي است با فراهم نمودن زير ساختها و عضويت در اين سامانه فعاليت خود را آغاز نمود
مهندس کريمي افزود برنامه کاربردي تبادل استعلامات ، بين دستگاههاي حوزه اراضي و املاک از طريق مرکز ملي تبادل اطلاعات (G2G) با هدف تبادل الکترونيکي استعلامات بين دستگاههاي اجرايي اين حوزه که فاقد امکانات لازم فناوري ميباشند، در نظر گرفتهشده است.
وي گفت در اين بخش دستگاههاي اجرايي حوزه اراضي و املاک با برقراري ارتباط وب سرويسي از طريق مرکز ملي اطلاعات نسبت به تبادل اطلاعات بين دستگاهي اقدام مينمايند.
کريمي ياد آوري نمود جهت بهرهمندي دستگاههاي اجرايي فاقد سامانه تخصصي داخلي براي امکان تبادل اطلاعات از طريق مرکز ملي تبادل اطلاعات، برنامه کاربردي (پنجره واحد) پيشبيني گرديده است که دستگاههاي اجرائي مذکور تا زمان راهاندازي سامانههاي تخصصي خود امکان استفاده از آن را خواهند داشت
مديرعامل شرکت آبفا گفت اين برنامه سرعت ارائه خدمات به مردم را سريعتر نموده و از مشکلاتي که جهت اجراي طرح هاي مربوطه براي دستگاه هاي اجرايي ايجاد مي کنند اجتناب مي گردد و بيشتر جهت جلوگيري از زمين خواري اجرا شده تا از تخلفات احتمالي پرهيز گردد.
کريمي افزود تا کنون 219 مورد استعلام در سامانه مذکور به اين شرکت ارسال شده که 217 مورد آن فاقد مشکل براي اجراي طرح بودند که پاسخ مثبت داده شده است و فقط 2 مورد داراي تداخل حريمي بوده اند که با اين حساب بيش از ۹۹ درصد جواب ها مثبت ارسال گرديده است.
مهندس داريوش خادمي کارشناس پنجره واحد مديريت زمين شرکت آبفا هم گفت اين سامانه در دي ماه سال گذشته راه اندازي شده و متقاضيان بايد اطلاعات شخصي ، اطلاعات مالکيت و مستنداتي نظير نقشه ، موقعيت زمين و... را در سامانه مذکور بارگذاري کنند تا کارشناسان دستگاه هاي اجرايي نسبت به بازديد و صحت سنجي اقدام و نتيجه استعلام را در سامانه ثبت نمايند
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري