تبدیل HTML به PDF
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شرکت از پاسخگويي به ۶۳ ارتباط مستقيم در مرکز سامد خبر داد
محمد کريمي با اعلام اين خبر افزود: سامد، سامانه ارتباطي الکترونيکي است که بر اساس آن مردم، درخواستها، انتقادها، شکايات، گزارشها، طرحها و پيشنهادهاي خود را مطرح کنند
مهندس کريمي گفت: نقش سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) ارتباط بي واسطه مردم و دولت است که در اين سامانه امکان پيگيري و ارزيابي پاسخ دريافت شده براي دستگاه هاي نظارتي و اجرايي بالاتر نيز وجود دارد
وي افزود نظر به اهميت و نقش تعيين کننده مردم در حفظ تداوم و موفقيت اهداف پيش بيني شده در سازمانهاي متولي بخش عمده اي از نيازها و انتظارات از طريق ارتباطات ميسر مي شود
مدير عامل شرکت آبفا استان چهارمحال و بختياري ايجاد سيستم و تشکيلات مشخص در سطح کشور جهت دريافت شکايات مردم از دستگاههاي اجرايي ضرورتي انکارناپذير است که با پل هاي ارتباطي ۱۱۱ در استانداري و ۱۲۲ در شرکت آب و فاضلاب اين ميسر سهل و آسان شده است
کريمي يادآوري نمود استفاده از نقطه نظرات مردمي و پيشنهادات سازنده در تدوين برنامه ها کمک شاياني مي کند و درخواست هاي منطقي هم پاسخگويي موقع را در پي خواهد داشت
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري