• جمعه 10 فروردین 1403

​جلوگيري از تنش آبي بامديريت مصرف

کد خبر: 30449 تاریخ انتشار: 1401/03/28 09:13:40
نمایش: 680
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از مديريت مصرف آب براي جلوگيري از تنش آبي خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   احمد رضا محمدي در بين الصلاتين نماز جمعه شهر بن گفت با توجه به اينکه آبرفت شهر بن با فقر آبي مواجه است شرکت آب و فاضلاب و مسئولين شهرستان تمهيدات لازم را براي جلوگيري از ايجاد تنش آبي انديشيده است اما کمک مردم شريف در مديريت مصرف آب نقش اساسي را ايفا مي‌کند. 

دکتر محمدي در خصوص تصفيه خانه فاضلاب بن هم گفت نصب تجهيزات در اين تصفيه خانه شروع شده است.
   رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري سپس با حضور در ميز خدمت راه اندازي شده  با سعه صدر مسائل و موارد مطرح شده توسط مراجعين را دريافت و دستورات لازم را به مسئولين مربوطه ي حاضر در جلسه ارائه نمود.
    وي در ادامه گفت: خدمت بي منت به مردم شريف استان چهارمحال و بختياري از افتخارات ماست و مفتخريم که لقب سقايي شهروندان محترم  و روستائيان عزيز را را بر عهده داريم و تا کنون توانسته ايم با کمک همکاران و همراهي مسئولين خدمات خوبي را در راستاي تامين آب سالم و دفع بهداشتي فاضلاب در استان ارائه دهيم.
قابل ذکر است در ميز خدمت شرکت آبفا فرماندار شهرستان و امام جمعه نيز حضور داشتند.
 ياد‌آوري مي گردد  مدير عامل ، معاونين و کارکنان امور  آب و فاضلاب شهرستان بن ضمن حضور در نماز سياسي عبادي جمعه با حضور ميداني به بررسي مسائل مطرح شده نيز پرداختند.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت