• جمعه 10 فروردین 1403

انتصاب مدير امورآب و فاضلاب شهرستان سامان

کد خبر: 30448 تاریخ انتشار: 1401/03/26 18:34:27
نمایش: 737
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي جلسه ايي مدير امور آب و فاضلاب شهرستان سامان معرفي و منصوب شد.
تبدیل HTML به PDF
   بنا بر اين گزارش با حضور قائم مقام ، معاون منابع انساني و تحقيقات ، مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان و کارکنان امور آب و فاضلاب شهرستان سامان مدير جديد اين شهرستان معرفي گرديد.

   در اين جلسه قائم مقام شرکت آبفاي استان آقاي مهندس پورعبدالله با تشکر از زحمات و تلاشهاي آقاي عليپور گفت: براي مدير جديد که اين مسئوليت را پذيرفته اند آرزوي موفقيت روز افزون داريم.
   معاون منابع انساني و تحقيقات آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري آقاي مهندس قاسمي هم ضمن آرزوي توفيق وسلامتي براي مسئولين دلسوز خواستار تلاش بيشتر در جهت ارائه خدمت به مردم شريف و پيگيري استيفاي حقوق مشخص شده در قانون شدند .
    روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز با اشاره به خدمات اين شرکت در حوزه شهرها و روستاها با آرزوي موفقيت براي مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي اظهار اميدواري نمود با همکاري همه جانبه بتوانيم به مردم شريف اين شهرستان بيش از پيش خدمات رساني کنيم. 
   قابل ذکر است در اين جلسه از خدمات آقاي عليداد عليپور تقدير شد و طي حکمي آقاي مهندس علي کهياني به عنوان مدير امور آب و فاضلاب شهرستان سامان منصوب شد.
ياد آوري ميگردد در ادامه اين جلسه مسئولين امر ضمن حضور در فرمانداري و معرفي مدير جديد با حضور آقاي گنجعلي فرماندار ، معاون فرماندار و بخشدار مرکزي مسائل آب و فاضلاب شهرستان نيز مورد بررسي قرار گرفت.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت