• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

راه اندازي ميز خدمت با حضور استاندار

کد خبر: 20445 تاریخ انتشار: 1401/03/15
نمایش: 716
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري استاندار اين استان در ميز خدمت شرکت آب و فاضلاب در مصلي نماز جمعه شهرکرد حضور يافت.
تبدیل HTML به PDF
   آقاي غلامعلي حيدري استاندار ضمن پيگيري سوالات مردم و تشکر از مسئولين امر افزود: در بين مردم بودن و رفع مسائل و مشکلات مردم از اولويت هاي کاري مسئولين و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد که اينگونه کارها نمونه بارز آن است.

   رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري هم در اين جلسه با سعه صدر مسائل و موارد مطرح شده توسط مراجعين را دريافت و دستورات لازم را به معاونين مربوطه حاضر در جلسه ارائه نمودند.
   دکتر محمدي در ميز خدمت راه اندازي شده گفت: خدمت بي منت به مردم شريف استان چهار محال و بختياري از افتخارات ماست و مفتخريم که لقب سقايي شهروندان محترم  و روستائيان عزيز را را بر عهده داريم و تا کنون توانسته ايم با کمک همکاران و همراهي مسئولين خدمات خوبي را در راستاي تامين آب سالم در استان ارائه دهيم.
قابل ذکر است مدير عامل ، معاونين و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان ضمن حضور در نماز سياسي عبادي جمعه در مراسم گراميداشت سالگرد رحلت معمار کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) هم شرکت نمودند.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت