• جمعه 31 فروردین 1403

فيلم داستاني مادران آب کليد خورد

کد خبر: 20443 تاریخ انتشار: 1401/03/05 10:38:53
نمایش: 681
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري فيلم کوتاه داستاني مادران آب به تهيه کنندگي شرکت آب و فاضلاب استان پس از پيش توليد کليد خورد.
تبدیل HTML به PDF
   بنا بر اين گزارش اين فيلم به موضوع  خشکسالي و کمبود آب در استان چهار محال و بختياري مي پردازد که در يکي از روستاها فيلم برداري آن شروع شده است.

   نويسنده و کارگردان اين فيلم گفت: در اين فيلم اينگونه روايت مي شود که مردم روستا  بويژه  بچه ها  با اجراي مراسم و آداب رسوم  قديمي در کوچه پس کوچه ها مي گردنند و با کارهاي خود فرهنگ صرفه جويي در مصرف آب را به مردم ياد آوري مي کنند.
  سيد مهدي طاهريان قهفرخي افزود: اين فيلم خانواده اي سه نفري را به تصوير کشيده که در روستا زندگي مي کنند و دختر بچه اين خانواده به نام  لاله همراه با مادر بزرگ و برادرش که سرباز وظيفه است از خشکسالي و بي آبي در روستا بسيار رنج برده و با ديدن اين مراسم تصميم مي گيرند که کوزه آب را . . .
  وي گفت :بازيگران اين فيلم دورسا و سيد مهدي طاهريان ، ايوا پيرعلي ، پريرخ طاهريان و هلما هادي هستند که به ايفاي نقش پرداخته اند.
   نامبرده ياد آوري نمود: عوامل فني اين فيلم هم عبارتند از: نويسنده و کارکردان سيد مهدي طاهريان قهفرخي - ناظر کيفي فرشاد متقي - مديرفيلمبرداري کاظم فرامرزي هفشجاني- برنامه ريز سيد ايمان طاهريان - صدا بردار مهران هادي  - طراح صحنه علي توکلي سورشجاني - طراح و اجراي گريم بهنام و بهناز صانعي دهکردي - طراح لباس الهام طاهريان  -تدوين و صداگذاري و اصلاح رنگ فاطمه سبزوار قهفرخي و جمشيد کوهساريان -مدير توليد طيبه طاهريان - عکاس صحنه فاطمه طاهريان- تدارکات بهنام حيدري -مجري طرح شرکت سينمايي هزار دستان سفيد شهرکرد –
   کارگردان اين فيلم در پايان گفت: اين فيلم در روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب و با حمايتهاي بي دريغ دکتر محمدي مدير عامل شرکت اب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري تهيه مي گردد که از همکاري ها و حمايتهاي همه جانبه ايشان تقدير و تشکر مي نماييم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت