• جمعه 7 اردیبهشت 1403

کلنگ زني مخزن ذخيره سرچاه

انجام مراسم کلنگ زنی مخزن ذخیره سرچاه در شهرستان اردل

کد خبر: 20441 تاریخ انتشار: 1401/02/31 08:05:40
نمایش: 681
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري معاون بهره برداري و توسعه آب اين شرکت از انجام مراسم کلنگ زني احداث مخزن ذخيره آب آشاميدني براي اهالي روستاي سرچاه از توابع بخش مرکزي شهرستان اردل با حضور و همراهي فرماندار محترم اين شهرستان خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
    مراد محمودي با اعلام اين خبر در اين آيين کلنگ زني گفت: با حمايت هاي نماينده محترم مردم منطقه در مجلس شوراي اسلامي 50 درصد اعتبار اين پروژه تامين شده  که اميدواريم با حمايت و همراهي مسئولين مابق آن نيز تامين گردد.

    مهندس محمودي: ظرفيت مخزن ذخيره آب آشاميدني روستاي سرچاه را 500 متر مکعب اعلام کرد و اظهار اميدواري نمود انشالله شرکت آب و فاضلاب بتواند هر چه سريعتر اين مهم را با همراهي مردم به انجام برساند.
   فرماندار اردل هم در اين مراسم ضمن تشکر از کليه عوامل دخيل در انجام اين پروژه اعم از مسئولين و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب افزود: جهت ساخت اين مخزن ذخيره آب دو ميليارد تومان اعتبار لازم است که يک ميليارد تومان تامين شده و انشالله يک ميليارد ديگر آن نيز از اعتبارات سال جاري تامين مي گردد.

  قابل ذکر است در اين مراسم که در حضور مردم شريف روستاي سرچاه و در محل احداث مخزن انجام شد علاوه بر مسئولين استاني و شهرستاني ، امام جماعت ، اعضاي شوراي اسلامي ، دهيار روستاي سرچاه و تعدادي از مسئولين محلي نيز حضور داشتند.
  ياد آوري مي گردد با احداث اين پروژه جمعيت 2000 نفري روستاي سرچاه با 517 مشترک از نعمت آب آشاميدني سالم ، بهداشتي و پايداربهره مند خواهند شد.
 
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستايي استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت