• شنبه 1 اردیبهشت 1403

انتصاب در شرکت آب و فاضلاب

کد خبر: 20438 تاریخ انتشار: 1401/01/27 10:46:25
نمایش: 839
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري طي مراسمي سرپرست معاونت بهره برداري و توسعه فاضلاب اين شرکت حکم خود را دريافت نمود.
تبدیل HTML به PDF
    قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در جلسه ايي که با حضور پرسنل معاونت بهره برداري و توسعه فاضلاب شرکت برگزار گرديد ضمن تشکر از تلاش و کوشش تمامي همکاران در جهت خدمت رساني به مردم شريف يادآور شد همه ما هم بايد تلاش خود را مضاعف کنيم تا علاوه بر رضايت خدا رضايت خلق خدا را هم فراهم نماييم.
   مهندس نبي الله پور عبدالله در ادامه گفت: از آنجايي که تغييرات سبب تعالي و پويايي سازمان مي گردد و فکرهاي جديد مي توانند موجب حرکت سريعتر و خدمت رساني بيشتر شود بنابراين سازمانها همواره ناگزير به تغييرات در سيستم مديريتي خود هستند.

   بنابر اين گزارش طي حکمي از طرف رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان مهندس محمد کريمي را به سمت سرپرست جديد معاونت بهره برداري و توسعه فاضلاب اين شرکت منصوب نمود و از خدمات ارزنده مهندس مجيد مومني در مدت تصدي اين پست با اهداي لوحي تقدير و تشکر نمودند.
     همچنين رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آقاي کيومرث حسن زاده را به عنوان مدير جديد امور مالي شرکت منصوب نمودند.
      روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري نيز ضمن عرض تبريک خدمت مديران جديد آرزوي موفقيت روز افزون براي تمامي همکاران ساعي و تلاشگر اين عرصه را دارد.
 
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت