• سه شنبه 24 مهر 1403
مسابقات قرآن

برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآن وزارت نيرو

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو

کد خبر: 110681 تاریخ انتشار: 1403/07/21 11:12:44
نمایش: 24
اخبار
رئيس شوراي انسجام بخشي صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختياري از برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآن و نماز وزارت نيرو خبر داد
تبدیل HTML به PDF
برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآن وزارت نيرو 
 
رئيس شوراي انسجام بخشي صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختياري از برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآن و نماز وزارت نيرو خبر داد.
محمد کريمي گفت: باحضور پرشور کارکنان شرکت هاي تابعه وزارت نيرو (صنعت آب و برق) در چهارمحال و بختياري مرحله استاني پانزدهمين دوره مسابقات سراسري قرآن و نماز در محل نمازخانه شرکت آب و فاضلاب استان برگزار گرديد
مهندس کريمي افزود: در اين رويدادي باشکوه و معنوي که با حضور نزديک به  ۱۰۰ نفر ثبت نام کننده برگزار گرديد بار ديگر بر اهميت ، حفظ و گسترش فرهنگ قرآن و نماز در بين کارکنان تأکيد شد.
وي خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن با هدف ارتقاي سطح معرفت قرآني و ديني کارکنان، همسران و فرزندان دانشجوي آنان برگزار گرديد که با استقبال گسترده همکاران مومن ، خداجو و قرآن دوست اين شرکت ها مواجه گرديده است.
مديرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختياري افزود: رقابت‌هاي اين دوره از مسابقات در دو بخش کتبي و شفاهي برگزار گرديد.
مهندس کريمي گفت در بخش کتبي، شرکت‌کنندگان در رشته‌هاي تفسير قرآن و شرح نهج البلاغه و احکام نماز به رقابت پرداختند و در بخش شفاهي نيز در رشته‌هاي قرائت تحقيق، قرائت ترتيل و حفظ موضوعي به رقابت نمودند.
نامبرده ويژگي‌هاي بارز اين دوره از مسابقات را حضور گسترده و پرشور کارکنان ، امکان حضور کليه همکاران با هر نوع قرارداد و حتي بازنشستگان، حضور همکاران روشندل و خانواده هاي آنان برشمرد که نشان از توجه به اين رويداد مهم در بين همکاران خانم و آقا دارد.
وي افزود: تنوع رشته‌ها در اين دوره از مسابقات امکان حضور براي افراد با سليقه‌ها و توانايي‌هاي متفاوت را فراهم کرده است.
مهندس کريمي گفت: نفرات اول هر رشته به به تفکيک خواهران و برادران به مرحله کشوري اين مسابقات راه مي يابند که فرصتي براي بروز توانايي‌هاي خود در سطح کشور مي باشد.
قابل ذکر است يکي از همکاران شرکت کننده در اين مسابقات قرآني گفت: "شرکت در اين مسابقات فرصت بسيار خوبي براي من بود تا آموخته‌هاي خود را محک بزنم و با ديگر قرآن‌ آموزان آشنا شوم لذا از برگزارکنندگان اين رويداد معنوي و فرهنگي تشکر مي‌کنم."
 دبير فرهنگي صنعت آب و برق چهارمحال و بختياري هم گفت: برگزاري مسابقات قرآني در وزارتخانه فني،  مهندسي وزارت نيرو نشان از توجه ويژه مسئولين اين وزارتخانه به مباحث فرهنگي و ديني است که اميدواريم با تداوم برگزاري چنين برنامه‌هايي، شاهد افزايش سطح معرفت قرآني و تعميق شعائر ديني در بين همکاران و خانواده‌هاي صنعت آب و برق باشيم.
فرشاد متقي افزود: امور فرهنگي وزارت نيرو اين مسابقات را به صورت سالانه در دو مرحله استاني و کشوري ويژه همکاران، همسران همکار و فرزندان آنها برگزاري مي نمايد.
متقي اين رويداد بزرگ فرهنگي را به تمامي شرکت‌کنندگان، به ويژه نفرات برتر و مسئولين برگزاري تبريک گفت و براي آنان در تمامي مراحل زندگي آرزوي موفقيت روزافزون نمود.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت