• سه شنبه 24 مهر 1403
کارگروه

کارگروه برنامه‌ريزي

برگزاری کارگروه برنامه‌ریزی و آمار در شهرکرد

کد خبر: 110665 تاریخ انتشار: 1403/07/05
نمایش: 106
اخبار
رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از شروع به کار کارگروه برنامه‌ريزي و آمار با حضور هفت استان در شهرکرد خبر داد.
تبدیل HTML به PDF

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از شروع به کار کارگروه برنامه‌ريزي و آمار با حضور هفت استان در شهرکرد خبر داد.
محمد کريمي با اعلام اين خبر افزود: با حضور معاونين برنامه ريزي و مديران بودجه شرکت هاي آب و فاضلاب منطقه‌ جنوب غرب کشور و مهندس باقرزاده مدير دفتر برنامه ريزي و بودجه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور و کارشناسان مربوطه اين نشست تخصصي برگزار گرديد.
مهندس کريمي در حضور نمايندگان هفت استان بوشهر، فارس، کهگيلويه و بويراحمد، چهارمحال و بختياري، يزد، لرستان، ايلام و ديگر مهمانان بر اهميت حياتي برنامه‌ريزي و آمار صحيح در موفقيت شرکت‌هاي آب و فاضلاب تأکيد نمود.
نامبرده در اين جلسه، برنامه‌ريزي را قلب تپنده شرکت‌هاي آب و فاضلاب توصيف کرد و بر لزوم تدوين برنامه‌هاي دقيق و جامع براي مديريت بهينه مصرف آب و ارائه خدمات مطلوب به مشترکين تأکيد نمود.
 وي همچنين بر نقش کليدي کارگروه برنامه‌ريزي و آمار منطقه‌اي در هماهنگي و تبادل تجربيات بين استان‌هاي منطقه جنوب و غرب که منجر به ارتقاي سطح خدمات‌رساني در حوزه آب و فاضلاب مي گردد اشاراتي داشتند.
مهندس باقرزاده مدير دفتر برنامه ريزي و بودجه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور نيز بر اهميت برنامه‌ريزي  و نحوه  فعاليت کارگروه هاي منطقه‌اي شرکت‌هاي آب و فاضلاب در ارتقاي کيفيت کارها توضيحاتي دادند.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت