• سه شنبه 26 تیر 1403
انتخاب اصلح

حضور حداکثري

حضور حداکثری _ انتخاب اصلح

کد خبر: 110655 تاریخ انتشار: 1403/04/08 01:14:19
نمایش: 90
اخبار
رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در پيام انتخاباتي خود از حضور حداکثري _ انتخاب اصلح سخن به ميان آورد
تبدیل HTML به PDF
رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در پيام انتخاباتي خود از حضور حداکثري _ انتخاب اصلح سخن به ميان آورد
محمد ‌کريمي گفت : به عنوان مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري، بر خود فرض مي‌دانم که در آستانه برگزاري انتخابات پيش رو، موضوع مشارکت آگاهانه و حداکثري مردم را مورد تأکيد قرار دهم.
مهندس کريمي افزود: مشارکت گسترده و آگاهانۀ مردم در اين رويداد ملي، نقش محوري در تحقق اهداف انقلاب اسلامي و تقويت نظام مردم‌سالاري ديني را در پي  خواهد داشت.
وي گفت: بر همگان واجب است که با حضور پرشور و انتخاب شايسته، آيندۀ کشور را رقم زده و زمينۀ پيشرفت و سربلندي ايران عزيز را فراهم آوريم.
مدير عامل شرکت آبفا چهارمحال و بختياري افزود : در اين راستا، توجه به فرمايشات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) راهگشا و الزامي است. 
نامبرده ياد آوري نمود مقام معظم رهبري بر ضرورت مشارکت آگاهانه، مقابله با تبليغات منفي و اقدامات دشمنان داخلي و خارجي تأکيد فرموده‌اند. بر همين اساس، وظيفۀ همۀ ما است که با درک درست از شرايط کشور و توجه به مصالح ملي، در اين انتخابات حضوري باشکوه داشته و با انتخاب گزينه‌هاي اصلح، به ارتقاي جايگاه کشور عزيزمان بپردازيم.

مهندس کريمي در پيام انتخاباتي خود افزود: اميد است که با اتکا به خداوند متعال و در سايۀ رهنمودهاي مقام معظم رهبري، شاهد حماسه‌اي ديگر از حضور و مشارکت حداکثري مردم در اين انتخابات باشيم و زمينۀ پيشرفت و توسعه کشور را فراهم نماييم.

روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت