• سه شنبه 28 فروردین 1403

مديريت مصرف آب نياز همه فصلها

کد خبر: 10432 تاریخ انتشار: 1400/11/17 10:02:48
نمایش: 760
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد بر مديريت مصرف آب و صرفه جويي در مصرف آن تاکيد کرد.
تبدیل HTML به PDF    آقاي سعيد اسکندري  با اعلام اين خبر افزود: برودت هوا و عدم ذوب برف آبدهي چشمه کوهرنگ را کاهش داده و از طرفي کاهش آبدهي چاههاي تامين کنندهآب شرب باعث افت فشار آب در قسمتهايي از شهر شهرکرد شده.

   مهندس اسکندري بر لزوم صرفه جويي در مصرف آب و همچنين مديريت مصرف آب آشاميدني تاکيد کرد و از مشترکين  آب و فاضلاب درخواست نمود در ماههاي پيش رو همکاري و همراهي خود را هم چون گذشته با اين امور داشته باشند.
   نامبرده با اشاره به مشقتهاي فراوان توليد ، ذخيره سازي ، گندزدايي و توزيع آب شرب سالم و بهداشتي علاوه بر مديريت مصرف ، ترويج صرفه جويي در مصرف آب را هم يک معروف مهم دانستند و افزودند: آيات و روايات فراواني در خصوص پرهيز از اسراف و تبذير داريم که شاخص ترين آنها (( بخوريد و بياشاميد ولي اسراف نکنيد )) است.
  وي با اشاره به چالشهاي حوزه آب شرب کمک اقشار مختلف جامعه بويژه خانواده ها را نقش آفرين خواند و تاثير صرفه جويي در مصرف آب را علاوه بر استمرار خدمات مطلوب آبرساني جلوگيري از دست اندازي به منابع آبي آيندگان دانست.
مدير امور آبفاي شهرستان شهرکردبه تلاشهاي شبانه روزي کارکنان اين شرکت اشاره کرد و افزود: تاکنون با تغذيه مخازن ، اجاره چاههاي کشاورزي و . . . توانسته ايم بخشهايي از اين کمبود را جبران نماييم.
مهندس اسکندري گفت: شهر شهرکرد حدود 84هزار مشترک دارد که 15 درصد آنها پرمصرف هستند لذا لازم است اين مشترکين در نحوه مصرف آب خود تجديد نظر نمايند در غير اين صورت علاوه بر پرداخت آب بهاي تصاعدي در صورت ادامه اين روند اکيپ هاي کنترل مصرف آب اين شرکت مجبور به قطع آب آنها خواهند شد.
مدير امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد در پايان تصريح کرد: اين توصيه ها در راستاي مديريت مصرف بهينه و رعايت الگوي مصرف آب است و تاکيد مي شود صرفه جويي کم مصرف کردن نيست بلکه درست مصرف کردن است.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستايي استان چهارمحال و بختياري
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت