• جمعه 10 فروردین 1403

​بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) در آبفاي چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10430 تاریخ انتشار: 1400/11/07 10:32:23
نمایش: 2721
اخبار
🔸به مناسبت گراميداشت ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن مراسمي با حضور کليه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در محل ستاد اين شرکت برگزار شد.
تبدیل HTML به PDF 🔹به گزارش روابط عمومي وآموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري؛ سخنران اين مراسم به تبلور صفات جلاليه و جماليه خداوند  در وجود مردان و زنان اشاره کرد و افزود محبت به زنان موجب تحکيم خانواده ها مي گردد.


🔸اين مشاور و مدرس مسائل خانواده با اشاره به مقام والاي حضرت زهرا نزد پروردگار و توصيف ايشان در برخي از آيات قرآن کريم، گفت: حضرت زهرا (س) ثابت کرد يک زن مي تواند با خودباوري به مدارج والاي انساني برسد.

🔹خانم عطايي با اشاره به جايگاه زن در جامعه امروز تصريح کرد: زنان ما در هر موقعيتي که قرار گيرند نبايد نقش مادري خود را کم رنگ کنند.
در ادامه اين مراسم هم دکتر احمدرضا محمدي مدير عامل شرکت آبفاي چهارمحال و بختياري ضمن تبريک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: امروز روز زن و قدرداني از مقام انساني والاي اوست که همه ما در مکتب اين دردانه خلقت تلمذ کرده ايم و بايد تلاش کنيم از شخصيت انساني ايشان الگو بگيريم
دکتر محمدي افزود؛ امروز با پيشرفت علم و کسب مهارتهاي لازم توسط زنان پرتلاش ، نگاهها به حضور و جايگاه زن در جامعه تغيير يافته و شما زنان و مادران با پذيرش تعهد ، تخصص و با تبعيت از مکتب حضرت زهرا در عرصه هاي مختلف فني و تخصصي در سخت ترين شرايط مقتدرانه حضور يافتيد وثابت کرديد در بسياري از مسئوليت ها دوشادوش ديگران مي توانيد فعاليت کنيد و اين جاي بسي خرسندي است.

🔸وي ضمن قدرداني از تلاش بانوان شاغل شرکت در انجام وظيفه گفت: اگر چه در سالجاري کاهش بارندگي ها و منابع تامين آب در برخي از مناطق سختي کار را دو چندان کرد اما با تلاش و همکاري تمامي کارکنان شرکت به ويژه شما بانوان در بخشهاي مختلف فني و اداري شرکت توانستيم بر مشکلات غلبه کنيم.

🔹مدير عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته براي اجراي برنامه هاي خوب و مناسب در سال آينده در راستاي خدمات رساني به مردم و نيز خدمت به سرمايه هاي انساني شرکت ابراز اميدواري کرد با تلاش کارکنان شرکت و نيز همکاري هاي بانوان فعاليت هاي مثمر ثمر و بهتري طي سال آينده صورت گيرد.
🔸درادامه اين مراسم مدير عامل محترم شرکت اعضاي هيات مديره و معاونين به گفتگوي دوطرفه با خانم هاي همکار پرداختند و به پرسش هاي آنها پاسخ دادند. 
سپس دو نفر از خانمها به نمايندگي از بانوان شاغل شرکت ضمن تشريح فعاليت و نقش همکاران در پيشبرد اهداف عاليه شرکت تاکيد کردند خانمها با همت تمام در جهت پيشرفت شرکت تلاش خواهد داشت.
فابل ذکر است در اين مراسم علاوه بر مولودي خواني و اهداي جوايز به فرزندان همکار برگزيده در شانزدهمين جشنواره قرآن و نماز وزارت نيرو و ديگر مسابقات از خانمهاي همکار نيز تقدير شد. 
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت