• جمعه 10 فروردین 1403

راه اندازي ميز خدمت

کد خبر: 10429 تاریخ انتشار: 1400/11/03 09:27:26
نمایش: 789
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري مسئولين استاني و شهرستاني اين شرکت ميز خدمت را در مصلي نماز جمعه شهرستان کيار راه اندازي نمودند.
تبدیل HTML به PDF

   مشاور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان در اين برنامه گفت: خدمت بي منت به مردم شريف استان چهار محال و بختياري از افتخارات ماست که در چهار شهر و 50  روستاي اين شهرستان نيز در حال انجام است.

     آقاي سهراب بهرامي افزود: مفتخريم که لقب سقايي روستائيان را بر عهده داريم و توانسته ايم با کمک همکاران شهرستاني خدمات خوبي را در راستاي تامين آب سالم به عزيزان ساکن در شهرها و مناطق روستايي استان ارائه دهيم.
  وي که در بين الصلاتين نماز جمعه شلمزار به ايراد سخن پرداخت ضمن تشريح خدمات اين شرکت براي آبرساني به شهرها و روستاهاي استان از پروژه هاي آبرساني در حال انجام اين شهرستان گزارشي ارائه نمود و ياد آوري کرد اين پروژه ها از محل اعتبارات تملک دارايي هاي استاني و صندوق توسعه ملي و محروميت زدايي تامين اعتبار مي شوند.
 نامبرده افزود: براي اجرايي شدن تاسيسات فاضلاب اين شرکت پيگير اخذ رديف اعتباري از سازمان برنامه و بودجه کشور مي باشد که مربوط به شهرهاي شلمزار ، گهرو ، دستنا و ناغان مي باشد.
    مهندس بهرامي در خصوص اين مراسم يادآوري نمود: در پاسداشت چهل وسومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران و در اولين روز از ماه بهمن ميز خدمت شرکت آب و فاضلاب بعد از نماز جمعه راه اندازي شد و به مشکلات و مسائل مراجعين محترم و نماز گزاران عزيز در خصوص آب و فاضلاب رسيدگي شد.
     قابل ذکر است ميز خدمت در حضور حجت اسلام زماني امام جمعه محترم شهر شلمزار و با حضور مشاور مدير عامل شرکت آبفاي استان ، مدير امور آب و فاضلاب شهرستان کيار ، مدير اداره آب و فاضلاب شهر گهرو و روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستايي استان چهارمحال وبختياري برگزار گرديد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت