• جمعه 31 فروردین 1403

مراسم ايام فاطميه و گراميداشت سردار دلها در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10427 تاریخ انتشار: 1400/10/19 08:02:09
نمایش: 739
اخبار
ويژه برنامه بزرگداشت حضرت فاطمه ( س ) و شهيد امت اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سليماني در آبفاي چهارمحال و بختياري برگزار شد.
تبدیل HTML به PDF
   به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري مراسم بزرگداشت ايام فاطميه و دومين سالگرد سپهبد شهيد سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سليماني وهمراهان شهيدش در نمازخانه شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري برگزار شد.

   بنابر اين گزارش طي مراسمي که با قرائت زيارت عاشورا و شعر خواني همراه بود در دومين سالگرد شهادت سردار دلها و به پاس نکوداشت ياد و نام اين سردار سرافراز جبهه مقامت و ياد بود سالگرد رحلت عالم رباني حضرت آيت الله مصباح يزدي با حضور مدير عامل  شرکت و کليه همکاران برپا گرديد.
   دراين مراسم که با استقبال پر شور کليه همکاران برگزار شد مهمان اين برنامه که يکي از يادگاران دفاع مقدس و برادر دو شهيد گرانقدر دوران دفاع مقدس بود به سخنراني درخصوص شخصيت حضرت فاطمه و اين شهيد بزرگوار ( سردار سليماني ) و ذکر خاطراتي از نيروهاي آن سردار مدافع حرم به حاضران پرداختند.
   قابل ذکر است علاوه بر فضا سازي و برگزاري اين مراسم کارکنان و مسئولين شرکت آبفا در مراسمي که در مصلي بزرگ امام خميني شهرکرد هم برگزار شد حضور فعال داشتند و پيامها و دل نوشته هايي نيز در فضاي مجازي توسط کارکنان اين شرکت درج گرديد. باشد که همه دوستاران اهل بيت ، شهدا و اين شهيد بزرگوار مشمول رحمت خداوند قرار گيريم.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت