• پنج شنبه 9 فروردین 1403

بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهرکرد از تصفيه خانه فاضلاب

کد خبر: 10419 تاریخ انتشار: 1400/08/24 09:01:24
نمایش: 890
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري اعضاي شوراي اسلامي شهرکرد از تصفيه خانه فاضلاب اين شهر بازديد نمودند.
تبدیل HTML به PDF
   رئيس شوراي اسلامي شهر شهرکرد هدف از اين بازديد را بررسي امکان استفاده از پساب تصفيه خانه شهرکرد براي آبياري بعضي از فضاهاي سبز شهرکرد عنوان کرد و افزود: تاسيسات خوب و موثري در اين تصفيه خانه وجود دارد که کمتر تصفيه خانه ايي در کشور را بنده سراغ دارم که به اين شکل کامل اقداماتي را براي تصفيه فاضلاب انجام دهد.

آقاي محمدرضا بياتي گفت: پساب استحصالي اين تصفيه خانه فاضلاب براي کشاورزي استفاده مي شود که اميدواريم با توجه به کمبود آب با توافقاتي که شرکت آب و فاضلاب با مديريت شهري انجام مي دهد بتوانيم از مقداري از اين پساب که آن را مجددا تصفيه خواهيم نمود براي فضاي سبز استفاده کنيم.
    رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري هم در اين بازديد ضمن خير مقدم به حاضرين گزارشي از سيستم فرايندي تصفيه خانه و برنامه هاي پيش روي شرکت آب و فاضلاب براي اين تصفيه‌ خانه فاضلاب ارائه نمودند.
   دکتر احمدرضا محمدي گفت: اين تصفيه‌ خانه فاضلاب در زميني به مساحت 54 هکتار ساخته شده،ظرفيت فاضلاب ورودي 54000 متر مکعب در روز است که با روش لجن فعال هوادهي ممتد فاضلاب ورودي را تصفيه مي کند و پساب آن با کاربري کشاورزي از تصفيه خانه خارج مي شود.
    دکتر محمدي افزود: شرکت آب و فاضلاب اين آمادگي را دارد که پساب تصفيه‌ خانه هاي فاضلاب را که از جمله آبهاي پايدار مي باشند به متقاضيان واگذار نمايد.
قابل ذکر است در اين بازديد قسمتهاي مختلف تصفيه خانه فاضلاب شهرکرد شامل آزمايشگاه و آزمايشهايي که در آن انجام مي شود ، ورودي فاضلاب ، آشغال گيري ، ته نشيني ، هوادهي و . . . توسط مهندس اسکندري مدير آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد براي حاضرين توضيح داده شد.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت