• شنبه 1 اردیبهشت 1403

​حافظين در خدمت خادمين

کد خبر: 10412 تاریخ انتشار: 1400/08/03 08:54:07
نمایش: 1053
اخبار
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير کل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور که به همراه هيئتي به اين استان سفر کردند گفت: نيروهاي حوزه حراست به عنوان حافظين بايد در خدمت خادمين باشند.
تبدیل HTML به PDF آقاي جعفر عرب نژاد افزود: نيروهاي حراست به عنوان حافظين بيت المال بايد در خدمت و کمک کننده به کليه کار کنان به عنوان خادمين مردم باشند و همه بايد بدليل اهميت آب به تاسيسات نگاه امنتي داشته باشيم.

آقاي عرب نژاد که در جلسه توديع و معارفه مدير حراست شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري حضور داشت گفت: نگاه حراست نگاه پيشگيرانه است و نيروهاي حراست را بايد به عنوان مشاوري امين ، بازويي قوي و چشم بيناي سازمان بدانيم.
نامبرده با توجه به وضعيت کلي کمبود آب افزود: بايد در راستاي رفع تنش آبي اقدامات پيشگيرانه انجام دهيم و ساده انگاري نکنيم و کاري نکنيم که بعد از اتفاق نتوانيم جوابگو باشيم چرا که دشمنان و رسانه هاي معاند با بزرگنمايي و سياه نمايي در صدد هسنتد از کوچکترين اتفاقات بيشترين بهره برداري ها را بنمايند.
نامبرده در توصيه هاي خود در جمع مديران و معاونين شرکت آبفاي چهارمحال وبختياري گفت: همه بايد
  •  قدمها را محکم برداريم
  • نگاههاي خوب را خوب تر کنيم
  • اخلاق مدار باشيم
  • در راه اهل بيت قدم برداريم
  • آموزه هاي ديني را پياده کنيم
  • ديدمان مثبت باشد مگر خلافش ثابت شود
  • سعي کنيم عملکرد خوب به يادگار بگذاريم
  • به مردم خدمات خوب ارائه دهيم چرا که مردم ولي نعمت ما هستند
  • اين مسئوليتها امانت است که مردم به عهده ما گذاشته اند پس امانت دار باشيم
  • در مباحث مشترکين ارباب رجوع را تکريم کنيم
  • کاري کنيم مردم دعاگوي ما باشند چون ما به دعاي خير مردم احتياج داريم
  • در کار اداري همه يک خانواده هستيم و براي يک هدف کار مي کنيم
و در آخر چون با مردم سر وکار داريم يادمان باشد حق الناس نکنيم.
   رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري هم ضمن خير مقدم به مهمانان و تشکر از زحمات کليه همکاران گفت: توجه به کرامت نيروي انساني و پيگيري مسائل کارکنان را همواره مد نظر داريم و به معاونين نيز همواره توصيه ميکنيم اين مهم را توجه جدي داشته باشند.
 دکتر احمدرضا محمدي افزود: در مبحث نيروي انساني در شرکت يکپارچه 238 نفر مشغول به کار شده اند که از اين تعداد 140 نفر از شرکت آب و فاضلاب شهري و 98 نفر از شرکت آب و فاضلاب روستايي منتقل شده اند و شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري را تشکيل داده اند.
   قابل ذکر است مدير کل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور را مهندس توشه جو معاونت حراست فيزيکي وزارت نيرو ، مهندس حسن زاده مسئول حفاظت فيزيکي و مهندس ياسمي مسئول حفاظت پرسنلي شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور همراهي مي کنند.
  ياد آوري مي گردد در اين جلسه علاوه بر پرسش و پاسخ و ارائه گزارشاتي توسط معاونين و قائم مقام شرکت آبفاي استان مهندس مهران قاسمي  مدير قبلي حراست اين شرکت مورد تکريم قرار گرفت و مهندس محمود صفاري به عنوان مدير جديد حراست شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري معارفه شد.
ضمنا دراين سفر علاوه بر بازديد هاي سر زده از جاهاي مختلف با حضور مدير کل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور و رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري و همراهان با حضور در منازل شهيد نجفي و شهيد فدايي که فرزندانشان از همکاران شاغل مي باشند سرکشي به عمل آمد. باشد که همگي از رهروان شهداي گرانقدر باشيم.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت