• جمعه 10 فروردین 1403

برگزاري مانور ارتقاء حفاظت از تاسيسات آب

کد خبر: 10406 تاریخ انتشار: 1400/07/06 10:24:50
نمایش: 839
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از برگزاري مانوري با عنوان " مانور استاني حفاظت فيزيكي و افزايش ضريب ايمني تاسيسات آبرساني و ارتقاء حفاظت كليه تاسيسات داراي سامانه گندزداي گاز كلر خبر داد.
تبدیل HTML به PDF

   آقاي احمدرضا محمدي  با اعلام اين خبر افزود: با توجه به اهميت سلامت مردم که در گرو سلامت آب شرب مي باشد و با تاکيد بر افزايش حفاظت از منابع و مخازن آب آشاميدني مانور بررسي وضعيت امنيت ابنيه و تاسيسات آب شرب سراسري در استان برگزار گرديد.

   دکتر محمدي گفت: براي انجام اين مانور سراسري ابتدا جلسه کميته پدافند غير عامل شرکت با حضور معاونين و مديران ستادي و شهرستاني برگزار گرديد سپس علاوه بر جلسات هماهنگي مديران شهرستاني با مديران و نيروهاي نواحي جلسه توجيهي مرکز پايش استاني هم با حضور نيروهاي کنترل کيفي شهرستانها در خصوص سامانه هاي گندزدايي گازي ، آموزش نکات ايمني و نحوه استفاده از لباس اسکات و . . . برگزار گرديد.
   رئيس هيئت مديره شرکت آب و فاضلاب استان اين جلسات را مقدمه اي دانست که مديران و مسئولين شهرستاني وشهرها نسبت به حفظ و حراست از تاسيسات آبرساني توجه ويژه و همچنين آمادگي واکنش سريع در هنگام وقوع حادثه را داشته باشند.
   نامبرده هدف از برگزاري اين مانور را بازديد گسترده و رفع نواقص حفاظتي از کليه تاسيسات آب و فاضلاب در سراسر استان در جهت ارتقاي ضريب امنيت در همان زمان بيان نمود.
  وي بازديد و بررسي کليه منابع آب شرب ، بازرسي کامل مخازن ذخيره آب آشاميدني و هم چنين بازديد از تاسيسات در دسترس و رفع در لحظه نواقص احتمالي موجود را از جمله کارهاي انجام شده در اين مانور عنوان کرد که با تلاش همکاران و اکيپ هاي جوشکار و بهره بردار ادارات و همچنين با حضور نيروهاي کنترل کيفي انجام شد. 
   دکتر محمدي در اين مانور بر انجام سريعتر تغيير سامانه هاي گندزدايي گاز کلر به آب ژاول را نيز مورد تاکيد قرار دادند.
   ياد آوري مي گردد در اين مانور علاوه بر انجام موارد ياد شده نحوه انبارش سيلندرهاي گاز کلر ، تجهيز مکانهاي انبارش کپسول ها ، افزايش ضريب ايمني و حفاظت فيزيکي کليه تاسيسات با قفلهاي سوئيچي ، حفاظهاي امنيتي و . . . نيز انجام گرفت.
قابل ذکر است در اين مانور سراسري که توسط شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري انجام شد بيش از  840 مرکز مورد بازديد و سرکشي قرار گرفت.
 روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستايي استان چهارمحال و بختياري
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت