• جمعه 7 اردیبهشت 1403

افتتاح و کلنگ‌زني پروژه هاي آب و فاضلاب در لردگان

کد خبر: 10402 تاریخ انتشار: 1400/06/13 13:55:22
نمایش: 886
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از افتتاح و کلنگ‌زني دو پروژه آبرساني در لردگان خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
 
   دکتر احمدرضا محمدي با اعلام اين خبر گفت: اجراي خطوط انتقال و احداث مخزن ذخيره آب آشاميدني از جمله عمليات اجرايي مجتمع آبرساني دهنو گودرز است که پيمانکار پروژه هم آماده بکار مي باشد.

   دکتر محمدي همچنين از در نظر گرفتن اعتبار هشت هزار و هفتصد ميليون ريالي در سال 1400براي انجام اين پروژه خبر داد.
   وي در خصوص پروژه قابل افتتاح تامين آب روستاي بيدله بخش منج شهرستان لردگان افزود: اين پروژه ها شامل اجراي شبکه توزيع آب شرب به طول 15 کيلومتر و نصب 300 انشعاب آب با اعتبار دو ميليارد تومان اجرا شده که مبارک مردم شريف آن روستا باشد انشالله.
   نماينده مردم شريف شهرستانهاي لردگان و خانميرزا آقاي دکتر باميري نيز در اين جلسه ضمن تقدير از کارهاي انجام شده و زحمات دولتمردان گفت: کارهاي انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب در لردگان قابل تقدير است و اميدواريم کارهاي بيشتري که براي رفع کمبود آب مردم در حال اجراست زودتر به نتيجه برسد.
   مهندس نظري معاون هماهنگي امور عمراني استاندار هم در اين جلسه ضمن آرزوي توفيق براي تلاشگران عرصه هاي مختلف گفت: در هفته دولت  143 پروژه با اعتبار  565  ميليارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زني گرديد که ازاين تعداد 113 پروژه افتتاح و مابقي کلنگ زني شده است.
 
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت