• جمعه 10 فروردین 1403

کلنگ زني پروژه تامين آب شرب روستاي نصيرآباد کوهرنگ

کد خبر: 10401 تاریخ انتشار: 1400/06/04 12:34:54
نمایش: 861
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري با حضور معاون امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري کلنگ زني پروژه تامين آب روستاي نصيرآباد در شهرستان کوهرنگ همزمان با هفته دولت انجام شد.
تبدیل HTML به PDF
   الله ‌کرم نصيري در حاشيه افتتاح و کلنگ ‌زني پروژه‌هاي عمراني در شهرستان کوهرنگ به‌ مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: همزمان در هفته دولت، ۱۲ پروژه عمراني با اعتبار ۳۵ ميليارد و ۸۹۵ ميليون تومان در اين شهرستان افتتاح و به‌ بهره‌ برداري مي رسد که با بهره‌ برداري از اين پروژه‌ها براي هفت نفر به‌ صورت مستقيم اشتغال ايجاد مي‌شود.

   در مراسم کلنگ زني پروژه تامين آب روستاي نصيرآباد علاوه بر دکتر نصيري معاون امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري ، مهندس بهرامي قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ، فرماندار شهرستان ، امام جمعه محترم و ديگر مسئولين شهرستاني و محلي هم حضور داشتند.
   قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان در اين مراسم پروژه تامين آب شرب روستاي نصيرآباد در شهرستان کوهرنگ را يکي از پروژه‌هاي داراي اولويت در اين شهرستان معرفي کرد و گفت‌: کلنگ اين پروژه امروز بر زمين زده شد و براي اجراي آن يک ميليارد و ۲۷۵ ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
   مهندس سهراب بهرامي در حضور مهمانان و اهالي محترم روستاي نصير آباد افزود: عمليات اجرايي اين پروژه شامل ساخت مخزن 300 متر مکعبي ، اجراي خط انتقال و . . .  است که پيمانکار پروژه هم آماده بکار مي باشد.
    قابل ذکر است روستاي نصير آباد داراي 1000 نفر جمعيت مي باشد.
 
     روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت