• جمعه 31 فروردین 1403
​ايستگاه چهاردهم از پويش #هرهفته_الف_ب_ايران

تصفيه خانه فاضلاب شهر هوره افتتاح شد

کد خبر: 10396 تاریخ انتشار: 1400/05/03
نمایش: 864
اخبار
در هفته چهاردهم پويش #هرهفته_الف_ب_ايران در سال 1400 تصفيه خانه فاضلاب شهر هوره با حضور ويدئو کنفرانسي رئيس محترم جمهور آقاي روحاني افتتاح شد.
تبدیل HTML به PDF
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري دکتر روحاني رييس جمهور در ابتداي مراسم با اشاره به اهميت مسئله آب و فاضلاب در دولت يازدهم و دوازدهم به تامين آب شرب سالم براي مردم ايران گفت : توجه به دفع بهداشتي فاضلاب هم مهم است که با افتتاح تصفيه خانه فاضلاب هوره در چهارمحال و بختياري شاخص هاي بهداشتي افزايش پيدا مي‌کند.
دکتر اردکانيان وزير محترم نيرو هم در اين مراسم ويدئو کنفرانس گفت: ارزش سرمايه گذاري طرح هاي آماده افتتاح امروز ۲۳۸۲ ميليارد تومان است. 
در ادامه مهندس پاکروح معاون توسعه و مهندسي شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور گفت : افتتاح تصفيه‌خانه فاضلاب شهر هوره در استان چهارمحال و بختياري کمک شاياني به حفظ و ارتقاي کيفيت آب رودخانه زاينده رود مي کند 
دکتراحمد رضا محمدي مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري با اشاره به هزينه کرد نوزده ميليارد توماني براي احداث اين تصفيه‌خانه افزود؛: تصفيه‌خانه فاضلاب هوره در زميني به مساحت پنج هزار مترمربع احداث شده است 
وي افزود: با اجراي سيزده کيلومتر شبکه فاضلاب و همچنين دو کيلومتر خط انتقال فاضلاب شهر هوره جمع آوري شده و به تصفيه‌خانه جهت تصفيه هدايت مي شود.

روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت