• جمعه 10 فروردین 1403
در نشست مطبوعاتي عنوان شد:

تامين آب استان با 330 چاه

کد خبر: 10395 تاریخ انتشار: 1400/04/09 09:39:54
نمایش: 923
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مدير عامل اين شرکت در نشست مطبوعاتي که با حضور ارباب جرايد ، اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاري ها و مطبوعات سراسري و استاني در خانه مطبوعات استان برگزار گرديد از تامين 95 درصدي آب شرب استان توسط منابع آب زير زميني خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   دکتر احمدرضا محمدي با اعلام اين خبر گفت: تامين اين 95 درصد آب آشاميدني مشترکين را 330 حلقه چاه محفوره و چند دهنه چشمه بر عهده دارند.
   دکتر محمدي در ادامه افزود: فقط 5 درصد برداشت آب جهت شرب مشترکين از آبهاي سطحي برداشت مي شود.

   نامبرده ياد آوري نمود: با توجه به کم بارشي ها ، افزايش دما ، تغيير رژيم بارش و ديگر مسائل مرتبط با اين موضوع برنامه هاي شرکت آب و فاضلاب به دو بخش ساخت و سازي و ساز کاري تقسيم مي شود.
   وي گفت: در بخش ساخت و سازي حفر و تجهيز 13 حلقه چاه ، اصلاح 70 کيلومتر از شبکه هاي فرسوده آبرساني از جمله کارهاي انجام شده است و کارهايي هم در دست اجراست که به زودي اطلاع رساني مي شود.
   رئيس هيات مديره شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در بخش ساز وکاري به شدت نيازمند همکاري رسانه ها هستيم تا بتوانيم تغيير نگرشي در نحوه مصرف آب در بين مردم ايجاد کنيم.
   دکتر محمدي با اشاره به افزايش روزانه مشترکين شرکت آب و فاضلاب استان و نياز بيش از پيش به تامين آب سالم و بهداشتي براي متقاضيان گفت: در يک ساله گذشته بيش از ده هزار و 220 انشعاب به متقاضيان جديد واگذار شده است.
   مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان در پايان پس از پاسخگويي به سوالات خبرنگاران اظهار اميدواري کرد بتوانيم با همکاري رسانه ها و همراهي مردم تابستان امسال را با کمترين تنش آبي را سپري کنيم.
            روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت