• شنبه 1 اردیبهشت 1403
به مناسبت هفته صرفه جويي در مصرف آب صورت پذيرفت:

راه اندازي اکيپ کنترل مصرف آب

کد خبر: 10394 تاریخ انتشار: 1400/04/06 09:55:47
نمایش: 915
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيات مديره و مدير عامل اين شرکت از راه اندازي اکيپ هاي کنترل مصرف آب هم زمان با هفته صرفه جويي خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   دکتر احمدرضا محمدي گفت: با توجه به کاهش بارندگي ها و افزايش دما و بالا رفتن مصرف آب در چند روز اخير و اخطارهاي صادر شده براي مشترکين پر مصرف و بد مصرف اکيپ هاي کنترل مصرف آب فعال گرديد.

   دکتر محمدي وظيفه اکيپهاي کنترل مصرف آب يا همان پليس آب را ابتدا تذکر و صدور اخطاريه و سپس قطع انشعاب مشترکين بد مصرف اعلام کرد.
   وي افزود: با توجه به اعلام همگاني و براي اطلاع رساني بيشتر به مردم و هم چنين مانور اکيپهاي کنترل مصرف آب يازده اکيپ در شهرهاي شهرکرد ، کيان و فرخشهر رژه موتوري انجام دادند.
   نامبرده با اشاره به افزايش  15  تا  20  درصدي مصرف آب در استان تاکيد کرد شهروندان محترم با مديريت مصرف در همکاري هاي بيش از پيش با خدمتگذاران خود در شرکت آب و فاضلاب استان مي توانند تداوم جريان آب را در تاسيسات آبرساني خود داشته باشند و از افت فشار و قطعي هاي مکرر آب آشاميدني جلو گيري نمايند.
   رئيس هيات مديره شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري همچنين ياد آوري کرد مشترکين عزيز در صورت تمايل به همکاري با اکيپ هاي کنترل مصرف مي توانند گزارشات خود را به تلفن سه رقمي 122 که در تمام ساعات شبانه روز پاسخگو مي باشد اطلاع رساني نمايند.             
                        روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت