• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
صعود به قله چوبين

کوهنوردي کارکنان شرکت آب و فاضلاب چهارمحال وبختياري

کد خبر: 10389 تاریخ انتشار: 1400/03/05 08:02:39
نمایش: 931
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مسئول گروه کوهنوردي اين شرکت از صعود کوهنوردان ستادي و شهرستاني آب و فاضلاب به قله چوبين خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
    محمود صفاري با اعلام اين خبرگفت: به مناسبت گراميداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازي شهر مقاوم خرمشهر و ياد بود همکار کوهنورد مرحوم زنده ياد بهرام معين اين برنامه کوهنوردي انجام گرديد.

    مهندس صفاري تصريح کرد: صعود به قله 3130 ( سه هزار و يکصد و سي ) متري چوبين و برنامه هايي از اين دست با هدف حفط سلامتي همکاران  و ترويج  برنامه هاي فرهنگي ، ورزشي انجام مي گيرد.
    وي گفت : اين برنامه کوهنوردي صعود به قله چوبين به ميزباني امور آب و فاضلاب شهرستان فارسان برگزار گرديد که از مدير و کارکنان آن امور تقدير و تشکر مي نماييم.
  نامبرده افزود: برنامه هاي گروه کوهنوردي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري بر اساس تقويم زماني ساليانه و به صورت درون استاني و برون استاني انجام مي گيرد.
   قابل ذکر است: بهرام معين کوهنورد حرفه ايي ، سرپرست گروه کوهنوردي شهرستان فارسان ، از همکاران بازنشسته و عضو گروه کوهنوردي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري بود که در اواخر سال گذشته بر اثر حادثه تصادف به لقا الله پيوستند.
   يادآوري مي گردد: کوه چوبين در جنوب روستاي چوبين و در پنج کيلومتري غرب شهرستان فارسان قرار دارد.
روابط عمومي و آموزش همگاني  شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت