• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

آبرساني مستمر با رفع مشکل آبرساني

کد خبر: 10388 تاریخ انتشار: 1400/02/29 09:40:05
نمایش: 959
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس اداره آب و فاضلاب ناحيه نافچ از رفع مشکل آبرساني چندين ساله مجتمع آب آشاميدني پير بلوط از توابع شهرستان شهرکرد خبر داد.
تبدیل HTML به PDF

   رحمان عسگري با اعلام اين خبر گفت: با حذف کلکتور در مجتمع پيربلوط که افت فشار را به همراه داشت آبرساني به روستاهاي کاکلک و پيربلوط به صورت مستمر انجام مي شود.

      آقاي عسگري افزود: با اجراي دو خط لوله و جدا شدن چاهها امکان اينکه هر دو چاه هم زمان وارد مدار بهره برداري شوند فراهم آمده.
      نامبرده از جدا سازي اتاقک دستگاههاي کلر زني در اين مجتمع هم خبر داد و گفت: با انجام اين مهم علاوه بر اين که از امکان تاثير گذاري گاز کلر بر تاسيسات برقي و آبي جلو گيري ميکند گند زدايي آب هم به صورت مستمر و به ميزان استاندارد انجام مي شود.  
    وي از ديگر کارهاي انجام شده در حوزه آبرساني در جهت خدمت به روستائيان عزيز آن ناحيه را اصلاح و باز سازي 300 متر از شبکه داخلي روستاي پير بلوط در جهت جلو گيري از هدر رفت آب شرب -  توسعه شبکه آب آشاميدني به طول 400 متر در جهت رفع افت فشار منطقه اي در روستاي ارجنک و جداسازي اتاقک کلر زني از تاسيسات سر چاهي آن روستا و همچنين توسعه 250 متري شبکه آبرساني در شهرک جديد روستاي هرچگان را اعلام نمود که به صورت اماني توسط اداره آب و فاضلاب ناحيه نافچ و پشتيباني ستاد آبفاي استان انجام شد.
   عسگري در ادامه افزود: اين اداره در حال تکميل و تجهيز مخزن 250 متر مکعبي قبلي روستاي هرچگان است تا در کنار مخزن 500 متر مکعبي فعلي کار ذخيره سازي آب را در ساعات خاموشي چاه در اوج مصرف برق انجام دهد.
قابل ذکر است با کمک و همت تعدادي از خيرين محترم و خير انديش شهر نافچ حدود هشتاد ميليون ريال از بدهي هاي معوق آب و فاضلاب وصول شد که از اين عزيزان تقدير وتشکر مي گردد.
   رئيس اداره آب و فاضلاب ناحيه نافچ در پايان از اصلاح 200 متر لوله دو اينچ وهم چنين اصلاح  لوله 160 ميلي متري پلي اتيلن در شبکه آبرساني شهر نافچ به طول 450 متر خبر داد و افزود: اين خدمات ميسر نبود جز با همراهي مسئولين ستادي - کليه  همکاران - پيمانکار و بخصوص اعضاي محترم شوراي هاي اسلامي – دهياران و شهردار محترم شهر نافچ که در انجام اين پروژه ها همکاري و همراهي داشتندکه از همگي تشکر و قدر داني مي گردد.
   ياد آوري مي گردد اداره آب و فاضلاب ناحيه نافچ  به بيش از 4500  مشترک در شهر نافچ و روستاهاي هرچگان – پيربلوط – ارجنک و کاکلک خدمات آبرساني ارائه مي نمايد.
             روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت