• پنج شنبه 9 فروردین 1403
شروع عمليات اجرايي خط انتقال

عمليات اجرايي خط انتقال آب شهر دستنا شروع شد.

کد خبر: 10385 تاریخ انتشار: 1400/02/20 12:21:32
نمایش: 896
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير امور آب و فاضلاب شهرستان کيار از شروع عمليات اجرايي خط انتقال آب آشاميدني شهر دستنا خبرداد.
تبدیل HTML به PDF
        شهرام شهبازي با اعلام اين خبر افزود: با توجه به کمبود آب در بعضي محله هاي شهر دستنا در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب اقدام به اجراي اين خط انتقال آب شرب از مخزن ذخيره آب به سمت شهر با هدف رفع کمبود آب در بعضي از فصول سال مخصوصا تابستان ها عنوان کرد.

   آقاي شهبازي عمليات اجرايي اين طرح را حفر کانال  لوله گذاري با لوله 200 ميلي متري پلي اتيلن به طول حدود 1500 متر طبق اصول فني مهندسي پس از اجراي خاک سرندي و نوار اخطار زير نظر ناظرين شرکت آب و فاضلاب عنوان نمود.
   نامبرده در خصوص اعتبار اين پروژه گفت: برآورد اعتبار براي انجام اين خط 7500000000 ريال ( هفت صد و پنجاه ميليون تومان ) است.
    وي افزود: در راستاي بهسازي و نوسازي شبکه داخلي آب شهر دستنا اين شرکت طي سال گذشته  1000 متر از شبکه آبرساني را با همکاري شهرداري تعويض نموده است.
   مدير امور آبفاي شهرستان کيار ياد آوري نمود: احداث مخزن ذخيره آب آشاميدني جديد براي شهر دستنا هم با ظرفيت 1500 متر مکعب نيز در دستور کار است که در صورت تخصيص اعتبار انشالله در محل جانمايي شده عمليات اجرايي آن شروع خواهد شد.
    قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب به جمعيت بيش از 5000  نفري که شامل بيش از 2000 مشترک در شهر دستنا است خدمات آبرساني ارائه مي دهد.
   روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري از همراهي و همکاري همه جانبه شهردار محترم و اعضاي شوراي اسلامي شهر دستنا که در جهت اجراي اين پروژه ها تلاش مي نمايندکمال تشکر و قدرداني را دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت