• جمعه 31 فروردین 1403
با هدف خدمت رساني بهتر صورت پذيرفت:

اداره آب و فاضلاب بخش بازفت افتتاح شد.

کد خبر: 10381 تاریخ انتشار: 1400/01/26 07:24:40
نمایش: 1192
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ، بخشدار بخش بازفت ، مدير حوزه علميه ، شهردار ، اعضاي شوراي اسلامي و ديگر مسئولين محلي اداره آب و فاضلاب بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ افتتاح شد.
تبدیل HTML به PDF
مهندس  سهراب بهرامي در مراسم افتتاحيه اين اداره که با رعايت فاصله هاي فيزيکي و پروتکل هاي بهداشتي  انجام شد گفت: در سال توليد ، پشنيباني ها ، مانع زدايي ها و در راستاي ارائه خدمات بيشتر و بهتر به مردم شريف اين بخش ( شهر بازفت و روستاهاي تابعه ) و همچنين دسترسي مشترکين به خدمات قابل ارائه شرکت آب و فاضلاب در بخش بازفت اين اداره راه اندازي شده است.

  آقاي سروش ظاهري بخشدار بازفت نيز با حضور در اين مراسم اظهار اميد واري کرد با راه اندازي اين اداره  مشکلات آبرساني اين بخش روز به روز کمتر شود و از مسئولين شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان که در جهت تسهيل ارائه خدمت بي منت به مردم تلاش و کوشش مي نمايند قدرداني نمود.
    حاج آقا نکويي مدير حوزه علميه سيد الشهداي بازفت هم راه اندازي اين اداره را در جهت خدمت به مردم محروم منطقه دانست و آب را سرچشمه پاکي ها عنوان کرد و افزود: حيات موجودات به آب بستگي دارد و ما مردم هم بايد با مديريت مصرف قدردان اين ماده حيات بخش باشيم.
                         
  مدير امور آب و فاضلاب شهرستان کوهرنگ نيز ضمن تشکر از حاضرين در جلسه گفت: با توجه به بعد مسافت بيش از 100 کيلومتري اين بخش با مرکز شهرستان کوهرنگ و پراکندگي روستاها در منطقه اين اداره راه انداري شد.
   مهندس علي محمدحسيني افزود: اداره آب و فاضلاب بخش بازفت علاوه بر شهر بازفت به 72  روستاي اين بخش کليه خدمات در حوزه آبرساني را ارائه مي نمايد.
   قابل ذکر است بخش بازفت داراي بيش از  15000  نفر جمعيت ساکن در شهر و روستاها و 25000 نفر جمعيت عشايري دارد.
   ياد آوري مي شود در اين مراسم علاوه بر افتتاح اداره آب و فاضلاب بخش بازفت آقاي هوشنگ غيبي پور هم به عنوان سرپرست اين اداره معرفي گرديد.
                    روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت