• شنبه 1 اردیبهشت 1403
​به مناسبت هفته درختکاري انجام شد:

غرس نهال در آب و فاضلاب چهار محال و بختياري

کد خبر: 10377 تاریخ انتشار: 1399/12/20 10:01:19
نمایش: 927
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت با غرس يک اصله نهال هفته درختکاري را گرامي داشتند.
تبدیل HTML به PDF
 
    بنا بر اين گزارش دکتر احمد رضا محمدي در اين مراسم که به مناسبت هفته درختکاري در شهرستان فارسان و شهرکرد برگزار شد با اشاره به اهميت درختکاري و حفاظت از درختان به عنوان توليد کننده مهم اکسيژن اين عنصري که حيات انسانها به آن بستگي دارد افزود: همه ما وظيفه داريم در حد توان به محيط زيست خود توجه ويژه نماييم.

    مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري افزودند: درختان يادگاران نسلهاي گذشته اند که ما بايد در حفظ ، حراست ، نگهداري و ازدياد آنها هم  کوشا باشيم و هم با اعمال و رفتارمان ديگران را به اين امر مهم تشويق نماييم.
   ياد آوري مي گردد هم زمان با اين مراسم و در هفته درختکاري علاوه بر کاشت يکصد اصله درخت و پنجاه بوته گل در تصفيه خانه فاضلاب فارسان تعدادي درخت نيز در محوطه اداره و همه مخازن ذخيره و همچنين در تصفيه خانه فاضلاب شهرکرد کاشته شد.
   قابل ذکر است در اين  برنامه ها که به صورت جداگانه برگزار شد علاوه بر دکتر محمدي مديرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شرکت مهندس فرج الله گودرزيان ، مدير آب و فاضلاب شهرستان فارسان مهندس منوچهر زماني ، مديريت آب و فاضلاب شهرکرد مهندس سعيد اسکندري و ديگر همکاران در امور آب و فاضلاب شهرستان فارسان  و شهرکرد هم نهال هايي را غرس کردند.
 
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت