• جمعه 31 فروردین 1403

​افتتاح 12 پروژه آبرساني روستايي در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10375 تاریخ انتشار: 1399/12/06 08:48:51
نمایش: 997
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مديرعامل اين شرکت از افتتاح آبرساني به 12 روستا خبر داد.
تبدیل HTML به PDF دکتراحمد رضا محمدي در مراسم افتتاح اين پروژه ها که با حضور ويدئو کنفرانسي وزير محترم نيرو و در هفته چهل و دوم "پويش هر هفته الف-ب-ايران" انجام شد گفت افتتاح ١٢ پروژه تامين آب آشاميدني روستايي در استان چهارمحال و بختياري صورت گرفت. 

مهندس حميدرضا جانباز مدير عامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور نيز در ابتداي اين برنامه گفت همزمان با افتتاح ۲۵۶ پروژه تامين آب آشاميدني روستايي در سطح ۹ استان کشور که در قالب "پويش هر هفته الف-ب-ايران" و با هزينه اي حدود ۳۴۰ ميليارد تومان با دستور وزير محترم نيرو افتتاح مي گردد در استان چهارمحال و بختياري هم ١٢ پروژه افتتاح و مورد بهره برداري رسمي مي گيرد.
 مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در اين مراسم که به دليل شيوع کرونا به صورت ويدئو کنفرانسي با رعايت مواردبهداشتي شرکت کنندگان استاني، شهرستاني و محلي برگزار شده بود، در محل پروژه منتخب روستاي بالد از توابع شهرستان اردل افزود: براي اين پروژه ها بيش از هشت ميليارد و ١٠٠ ميليون تومان اعتبار هزينه شده است.
دکتراحمد رضا محمدي اضافه کرد: اين روستاها درسه مجتمع و پنج پروژه تک روستايي بوده و با بهره برداري از اين پروژه ها ٨٧ ليتر بر ثانيه آب آشاميدني سالم و بهداشتي براي بيش از ٢٠ هزار نفر از اهالي اين ١٢ روستا تامين مي شود.
وي همچنين تصريح کرد: در قالب پروژه هاي ياد شده، احداث هزار و صد متر مکعب مخزن، اجراي هفت کيلومتر خط انتقال و ۴٠ کيلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرساني صورت گرفته است.
در ادامه مراسم معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري نيز ضمن گراميداشت اعياد ماه رجب از مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب در اجرائ پروژه هاي عمراني و رفع محروميت در شهرها و روستاهاي استان تقدير کرد.
در پايان اين مراسم نيز دکتر رضا اردکانيان، وزير نيرو، با اشاره به آياتي از قرآن کريم در سوره ابراهيم بر لزوم شکر گزاري از اين ماده حيات بخش تاکيد نمود و افتتاح طرح هاي "پويش هر هفته الف-ب-ايران" را ادامه خدمت به مردم دانست و خاطر نشان کرد که رفع محروميت روستاها تا پايان دولت تدبير و اميد ادامه خواهد داشت.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت