• پنج شنبه 30 فروردین 1403
اصلاح خط انتقال آب در بروجن

اصلاح و جابجايي خط انتقال آب

کد خبر: 10374 تاریخ انتشار: 1399/12/04 09:29:10
نمایش: 934
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير امور آب و فاضلاب شهرستان بروجن از اصلاح و جابجايي خط انتقال آب آشاميدني در شهر بروجن خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
   بهروز سليمي با اعلام اين خبر گفت: در جهت همکاري هاي بين دستگاهي و با هدف کمک به اجراي بهتر زير ساختهاي شهري و رفع مشکلات ترافيکي خط انتقال آب شرب 350 ميلي متري فولادي جابجا گرديد.

   مهندس سليمي افزود: با توجه به اجراي طرح ترافيکي احداث ميدان شهداي گمنام در ورودي شهرک الهيه و آرامستان بهشت فاطمه و در خواست شهرداري بروجن با پيگيري هاي امور آب و فاضلاب شهرستان بروجن و موافقت مدير عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان عمليات اصلاح و جابجايي 170 متر از خط انتقال آب شرب مخزن مرجن به محله هاي فاطميه ، دانشسرا و صنايع نيمه مزاحم با موفقيت به پايان رسيد.
   وي گفت: اين پروژه بالغ بر سه ميليارد ريال براي شرکت آب و فاضلاب هزينه در بر داشته است.
      نامبرده بيان نمود: عمليات اصلاح و جابجايي اين خط انتقال در قالب کارهاي اماني توسط پرسنل سخت کوش امور آب و فاضلاب شهرستان بروجن انجام شده است.
قابل ذکر است: امور آب و فاضلاب شهرستان بروجن در شهر بروجن  به 27500 مشترک خدمات آبرساني ارائه مي نمايد و جمع آوري ، تصفيه و دفع بهداشتي فاضلاب 26500 مشترک را نيز بر عهده دارد.
              روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال وبختياري
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت