• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
اظهار رضايت مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور

حضور مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10363 تاریخ انتشار: 1399/10/18 11:11:53
نمایش: 1100
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مديرعامل محترم شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور از تصفيه خانه در حال ساخت فرادنبه از توابع شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختياري بازديد و اظهار رضايت نمودند.
تبدیل HTML به PDF
   آقاي مهندس حميدرضا جانباز طي اين بازديد در جريان پيشرفت - چگونگي کار و نحوه تکميل اين پروژه قرار گرفتند.
   مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور ضمن بازديد از قسمت هاي مختلف تصفيه خانه فاضلاب فرادنبه با اظهار رضايت از نحوه اجراي سازه‌هاي در اين پروژه از کليه عوامل ، کارشناسان و مديران تشکر نمودند.
   ياد آوري مي گردد در اين بازديد که در حاشيه حضور رياست محترم مجلس شوراي اسلامي دکتر قاليباف در استان چهارمحال و بختياري انجام شد علاوه بر مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور تعدادي از اعضاي محترم کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي از جمله نايب رئيس و دبير محترم اين کميسيون نيز حضور داشتند.
    آقاي دکتر محمدي رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري گزارشي از کارهاي انجام شده ، سيستم فرايندي تصفيه خانه و برنامه هاي آينده ارائه نمودند.
    آقاي دکتر محمدي مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: فرآيند تصفيه خانه فاضلاب فرادنبه نهراکسيداسيون با حذف ازت و فسفر انتخاب شده که بخش ابنيه آن ۹۲ درصد پيشرفت فيزيکي دارد. بخش الکترمکانيکال ۱۱ درصد پيشرفت نموده هم چنين از نظر ريالي اين طرح ۳۲ درصد تاکنون پيشرفت داشته است.
    دکتر محمدي ظرفيت تصفيه‌ فاضلاب اين تصفيه خانه را ۲۶۰۰ متر مکعب در شبانه روز عنوان کرد و افزود: اين پروژه از سال ۱۳۹۰ شروع شده که تاکنون حدود ۳۲ کيلومتر شبکه فاضلاب با کلکتور اجرا شده و ۲۵ کيلومتر شبکه فاضلاب آن نيز باقي مانده که اميدواريم با حمايت هاي مسئولين بتوانيم در سال آينده اين تصفيه خانه را در مدار بهره برداري قرار دهيم.
    قابل ذکر است جمعيت طرح در نظر گرفته شده براي تصفيه خانه فاضلاب فرادنبه 14 هزار نفر است.
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت