• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
به مناسبت سالگرد تاسيس شرکت هاي آب و فاضلاب

پيام مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري به مناسبت (يازدهم دي ماه) سالروز تاسيس شرکتهاي آب و فاضلاب

کد خبر: 10361 تاریخ انتشار: 1399/10/12 11:28:09
نمایش: 1227
اخبار
تبدیل HTML به PDF

 بسمه تعالي

سالروز تشکيل شرکت هاي آب و فاضلاب فرصت مغتنمي براي پاسداشت خدمات ارزنده، متعهدانه، و مسئولانه همکاران عزيز شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري است.
خداوند را شاکريم که همواره ما را مورد لطف و عنايت خود قرار داده تا با خدمت خالصانه به هم استاني هاي گرامي، عرصه خدمت رساني را بيش از پيش شکوفا نماييم چراکه خدمت به خلق از جمله اعمال صالحي است که به عنوان يکي از مهمترين اصول در دين اسلام، مورد توجه و عنايت بزرگان قرار گرفته است.
تمامي تلاش پرسنل شرکت، تقويت و تحکيم زير ساختها، بهبود عملکرد و برداشتن گام هاي بلند جهت احياي اهداف و دستيابي به جايگاه تعريف شده شرکت که همان تامين و توزيع آب سالم و بهداشتي و جمع آوري، انتقال، و تصفيه فاضلاب مي باشد.
 با يکپارچه سازي دو شرکت آبفاي شهري و روستايي اين وظيفه خطير دو چندان شده، و اقدامي جهادي را جهت ارائه خدمات کمي و کيفي و در اختيار قرار دادن آب سالم و بهداشتي به مشترکين عزيز مي طلبد، که در همين راستا گام هاي بلندي نيز برداشته شده است.

چشم انداز ما براي آينده شرکت، برنامه ريزي براي ارائه خدمات به تمامي روستاهاي استان است که اميدواريم به حول قوه الهي و تلاش شبانه روزي پرسنل آب و فاضلاب ‌‌؛ همکاري مردم شريف و همراهي ديگر مسئولين استان به اين مهم دست يابيم. 

  فرمايش رهبر کبير انقلاب سر لوحه کار همکاران قرار گرفته که فرمودند: «گمان نمي‌کنم عبادتي بالاتر از خدمت به محرومين وجود داشته باشد.»

بنابراين پيشتازي در عرصه خدمت رساني به مردم و رفع مشکلات آنها از افتخارات ما محسوب مي شود.

لذا در اين برهه از زمان که گسترش خدمات آبرساني و ايجاد تاسيسات جمع آوري و تصفيه فاضلاب  ملموس تر از قبل عينيت يافته، ما شاهد رشد و ارتقاء سطح خدمات ارائه شده توسط شرکت آب وفاضلاب هستيم و اين سطح از رشد را مديون سرمايه انساني ارزشمند و توانمندي مي دانيم که با اهتمام بسزا و مثال زدني براي نيل به اهداف شرکت از هيچ کوششي فرو گذار نيستند.

اينجانب سالروز تصويب قانون تشکيل شرکت هاي آب و فاضلاب را محضر همکاران و دست اندرکاران اين صنعت و مردم شريف استان چهارمحال و بختياري تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و سعادت، کاميابي و سلامت همکاران گرامي را در سايه توجهات حضرت حق مسئلت دارم، و اميدوارم در پناه خداوند متعال و با تکيه بر رهنمودهاي مقام معظم رهبري در رسيدن به اهداف خود و خدمت به هم استاني هاي محترم بيش از پيش کامروا باشيد. 
         احمدرضا محمدي
رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت