• پنج شنبه 30 فروردین 1403
افتتاح اداره آب و فاضلاب

اداره آب و فاضلاب بخش هوره افتتاح شد.

کد خبر: 10355 تاریخ انتشار: 1399/09/23
نمایش: 1478
اخبار
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري با حضور رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان ، فرماندار شهرستان سامان ، بخشدار بخش زاينده رود و ديگر مسئولين محلي اداره آب و فاضلاب بخش زاينده رود در شهر هوره از توابع شهرستان سامان افتتاح شد.
تبدیل HTML به PDF
    آقاي دکتر احمدرضا محمدي با اعلام اين خبر در مراسم افتتاحيه اين اداره که با رعايت فاصله هاي فيزيکي و پروتکل هاي بهداشتي  انجام شد افزود: در سال جهش توليد و در راستاي ارائه خدمات بيشتر و بهتر به مردم شريف اين بخش ( شهر هوره و روستاهاي تابعه ) و همچنين دسترسي مشترکين به خدمات قابل ارائه اين شرکت اداره آب و فاضلاب در بخش زاينده رود راه اندازي شده است.
   فرماندار شهرستان سامان نيز با حضور در اين مراسم گفت:  تقدير و تشکر مي کنيم از مسئولين شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان که در جهت تسهيل ارائه خدمت بي منت به مردم تلاش و کوشش مي نمايند.
     آقاي اکبريان افتتاح و راه اندازي ادارات خدمت رسان در بخشها را از کارهاي خوب در جهت دسترسي مردم به مسئولين توصيف کرد و افزود: با تعامل و همکاري خوبي که اعضاي محترم شوراي اسلامي دارند شهر هوره پتانسيل داشتن ادارات ديگر را نيز دارد که اميدواريم به زودي شاهد راه اندازي آنها نيز باشيم.
                         
  مدير امور آب و فاضلاب شهرستان سامان نيز که در اين جمع حضور داشت گفت: اداره آب و فاضلاب بخش زاينده رود علاوه بر شهر هوره به  7  روستاي اين بخش شامل :  چم کاکا – دشتي – صادق آباد – ياسه چاي – قوچان – مارکده و گرمدره کليه خدمات در حوزه آب و فاضلاب را ارائه مي نمايد.
قابل ذکر است اداره آب و فاضلاب بخش زاينده رود به بيش از  8000  نفر از اهالي ساکن در شهر هوره و روستاهاي اين بخش خدمات ارائه مي کند.
   ياد آوري مي شود در ابتداي اين مراسم براي برسي مسائل آب آشاميدني و تصفيه فاضلاب اين بخش جلسه ايي با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان ، فرماندار شهرستان سامان ، بخشدار بخش زاينده رود ، اعضاي شوراي اسلامي ، فرمانده حوزه بسيج ، مسئولين نيروي انتظامي و ديگر مسئولين محلي در بخشداري بخش زاينده رود برگزار شد.
                    روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت