• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
ترميم خط انتقال آب آشاميدني روستاها بعد از بارندگي در چهارمحال و بختياري

ترميم خط انتقال آب آشاميدني روستاهاي کوهرنگ

کد خبر: 10351 تاریخ انتشار: 1399/09/11 12:18:06
نمایش: 1330
اخبار
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت از وصل آب آشاميدني روستاهايي که در بارندگي اخير قطع شده بود خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
    دکتر احمد رضا محمدي با اعلام اين خبر افزود: در پي بارندگي هاي شديد که در چند روز گذشته به وقوع پيوست آب روستاهاي مازه سوخته ، باغ چندار و مازه رشته در شهرستان کوهرنگ  قطع شد که با فعال شدن و پشتيباني کميته بحران اين شرکت در ستاد آبفاي استان و تلاش شبانه روزي همکاران در آب و فاضلاب آن شهرستان آب شرب روستاهاي مذکور وصل گرديد.
   دکتر  محمدي گفت : علت قطعي آب رانش زمين در قسمتهايي از مسير عبور خط انتقال آب آشاميدني  در روستاهاي باغ چندار و مازه رشته بوده است.
  وي در ادامه علت آسيب ديدگي خط انتقال آب آشاميدني روستاي مازه سوخته را  نيز تخريب قسمتي از خط انتقال آب از چشمه به مخزن ذخيره که در مسيل قرار گرفته بود عنوان نمود.
    مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري ياد آوري نمود با توجه به بعد مسافت ، سختي کار در ارتفاعات و دره ها و هم چنين در شرايط بارندگي آب روستاهاي نامبرده شده به صورت موقت وصل شد که اميد واريم با تامين اعتبارات لازم در فصول کاري بتوانيم مشکلات بوجود آمده را بر طرف نماييم تا انشالله در سالهاي آتي خسارت کمتري به تاسيسات آبرساني وارد گردد.                   روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت