• جمعه 7 اردیبهشت 1403

​ارتباط تصويري با بسيجيان

کد خبر: 10350 تاریخ انتشار: 1399/09/09 08:55:25
نمایش: 1414
اخبار
به گزارش دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري رئيس هيئت مديره و مدير عامل اين شرکت با بسيجيان باز نشسته ارتباط تصويري برقرار کرد.
تبدیل HTML به PDF  
    دکتر محمدي در اين ارتباط تصويري که به مناسبت هفته بسيج برقرار شد با اشاره به جايگاه والاي ايثار گران در پيشگاه خداوند متعال و در ميان مردم اظهار داشت: ايثار و فداکاري هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس در راه اسلام و ايران اسلامي قابل وصف نيست و زبان از گفتن جانفشاني هاي آنان قاصر است. 
    مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري با تجليل از صبر ، ايثار و فداکاري‌هاي بسيجيان رزمنده در گفتگو با همکار باز نشسته ، رزمنده دوران دفاع مقدس و آزاده صبور آقاي سيد جواد حسيني بيان کرد: دوران رزمندگي دفاع مقدس و دورات اسارت  به سر آمد اما دوره بسيج و بسيجي تا قيام قيامت انشالله با ما هست و فرهنگ بسيج و بسيجي در زندگي و رگ و خون ما جاريست براي هميشه.
    نامبرده با بيان اينکه اميدواريم خداوند به ما توفيق دهد تا بتوانيم ادامه دهنده راه شهيدان عزيزمان باشيم، افزود: پيشرفتها و دستاوردهاي کنوني در کشور ما مرهون جانفشاني هاي شهدا و ايثار گران است که اگر ايثار و فداکاري هاي آنان نبود امروز ايران نمي توانست در ميان منطقه اي ناامن در اوج عزت و عظمت قرار گيرد. 
 
روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت