• شنبه 15 اردیبهشت 1403
آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري به مشترکين شهري و روستايي خدمات ارائه مي نمايد.

ارائه خدمات مطلوب آبرساني

کد خبر: 10338 تاریخ انتشار: 1399/08/05 09:50:07
نمایش: 1121
اخبار
به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري مدير عامل و عضو هيئت مديره اين شرکت از ارائه خدمات آبرساني به بيش از 337 هزار مشترک شهري و روستايي خبر داد.
تبدیل HTML به PDF
    آقاي دکتر احمدرضا محمدي گفت: در راستاي ارائه خدمات مطلوب تر طرح يکپارچه سازي شرکتهاي آب و فاضلاب شهري و روستايي از سوي وزارت نيرو انجام شد تا خدمات آبرساني به مردم در قالب شرکت يکپارچه آب و فاضلاب ارائه گردد.
    دکتر محمدي با اعلام اين خبر افزود: يکپارچه سازي شرکتهاي آب و فاضلاب فرصتي فراهم نموده است تا اين شرکتها از طريق هم افزايي و اشتراک گذاري امکانات و توانمنديها بتوانند خدمات بهتر و مطلوبتر به جامعه هدف ارائه دهند که اميدواريم با همکاري مردم و همراهي مسئولين بتوانيم بيش از پيش به اين مهم دست يابيم.
    مدير عامل شرکت آبفاي چهارمحال و بختياري ياد آوري نمود: در حال حاضر 100 درصد جامعه شهري که شامل چهل شهر مي باشد و 8/77 درصد از جامعه روستايي استان شامل 612 روستا  به آب شرب سالم و بهداشتي دسترسي دارند.
وي گفت: الگوي مصرف استاندارد آب آشاميدني استان چهارمحال و بختياري براي هر خانوار ماهيانه 16 متر مکعب ( 16000 ليتر )  اعلام شده که لازم است مشترکين محترم مصرف خود را براي رسيدن به اين سطح مديريت نمايند.

روابط عمومي و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت